«Lifelong learning» – навчання протягом життя – необхідна вимога часу

Автор(и)

  • Тетяна Бурлаєнко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2675

Ключові слова:

фахівець, освіта, компетентність, розвиток, якість, компетенція

Анотація

Бурлаєнко Т. І. «Lifelong learning» – навчання протягом життя – необхідна вимога часу.

У статті розглядаються проблеми пошуку шляхів формування компетенції майбутніх фахівців як складника ключових компетентностей на сучасному етапі розвитку України. Нині система освіти покликана дати системні знання про професійну сферу діяльності, її специфіку, має формувати особистісні якості спеціаліста, враховуючи швидкоплинність світу. Сучасний фахівець повинен володіти міцними та глибокими знаннями,  професійним мисленням, мати власну професійно-особистісну позицію, певний набір компетенцій, які є ознакою сучасної професійної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 119 / PDF downloads: 123

Посилання

1. Багиев Г. Л. Руководство к практическим занятиям по маркетингу с использованием кейс-метода / Г. Л. Багиев, В. Н. Наумов. ‒ М. : Финансы и статистика, 2001. –196 с.
2. Баханов К. А. Що ж таке технологія навчання? / К. А. Баханов // Шлях освіти. – 1999. – No 3. – 24 с.
3. Вишнякова С. М. Профессиональное образование: Словарь. Ключевые понятия, термины, актуальная лексика / С. М. Вишнякова. – М. : НМЦ СПО, 1999. – 538 с.
4. Гончаров С. М. Науково-методичне забезпечення кредитно-модульної системи організації навчального процесу: [монографія] / C. М. Гончаров. – Рівне : НУВГП, 2005. – 266 c.
5. Словник іншомовних слів / за ред. І. В. Льохіна, Ф. М. Петрова. – К. : Державне видавництво політичної літератури, УРСР, 1951. – 764 с.
6. Равен Дж. Компетентность в современном обществе. Выявление, развитие и реализация /
Дж. Равен. – М., 2002. – 480 с.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Бурлаєнко, Т. (2015). «Lifelong learning» – навчання протягом життя – необхідна вимога часу. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 181–186. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2675

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти