Модель психолого-педагогічного супроводу формування цілісності особистості у процесі профільного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2682Анотація
Кельнер С. С. Модель психолого-педагогічного супроводу формування цілісності особистості у процесі профільного навчання.
У статті на основі теорії і практики наведено систему роботи щодо формування соціально-психолого-індивідуальної готовність учня до профільного навчання, запропоновано схему складників цієї готовності, визначаються шляхи й засоби, що сприяють процесу становлення цілісної особистості.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 96
/ PDF downloads: 116
Посилання
1. Авдієвська О. П. Особливості соціалізації підлітка в умовах швидких соціальних змін / О. П. Авдієвська, С. О. Баклушинський. – К., 1990. – 223 с.
2. Варбан М. Ю. Рефлексія професійного становлення в юнацькому віці / М. Ю. Варбан //Практична психологія та соціальна робота. –1998. – No 6–7.– С. 80–83.
3. Пряжников Н. Субъект профессионального и личностного самоопределения / Н. Пряжников, О. Пряжникова // Школьный психолог. – 2001. – No 19. – С. 7.
4. Пряжніков Н. Особиста професійна перспектива / Н. Пряжніков // Психолог. – 2004. – No 16. – С. 6–8.
5. Сидоренко В. Наукові основи професійного самовизначення школярів. Соціально-психологічні передумови вибору професії / В. Сидоренко // Трудова підготовка у закладах освіти. – 1999. – No 1. – С. 33–39.
6. Туріщева Л. В. Психологічне супроводження профільного навчання / Л. В. Туріщева. – Х. : Основа, 2007. – 144 с.
7. Фридман Л. М. Изучение личности учащихся и ученических коллективов / Л. М. Фридман, Т. А. Пушкина, И. Я. Каплунович. – М. : Просвещение, 1988. – 207 с.
2. Варбан М. Ю. Рефлексія професійного становлення в юнацькому віці / М. Ю. Варбан //Практична психологія та соціальна робота. –1998. – No 6–7.– С. 80–83.
3. Пряжников Н. Субъект профессионального и личностного самоопределения / Н. Пряжников, О. Пряжникова // Школьный психолог. – 2001. – No 19. – С. 7.
4. Пряжніков Н. Особиста професійна перспектива / Н. Пряжніков // Психолог. – 2004. – No 16. – С. 6–8.
5. Сидоренко В. Наукові основи професійного самовизначення школярів. Соціально-психологічні передумови вибору професії / В. Сидоренко // Трудова підготовка у закладах освіти. – 1999. – No 1. – С. 33–39.
6. Туріщева Л. В. Психологічне супроводження профільного навчання / Л. В. Туріщева. – Х. : Основа, 2007. – 144 с.
7. Фридман Л. М. Изучение личности учащихся и ученических коллективов / Л. М. Фридман, Т. А. Пушкина, И. Я. Каплунович. – М. : Просвещение, 1988. – 207 с.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Кельнер, С. (2015). Модель психолого-педагогічного супроводу формування цілісності особистості у процесі профільного навчання. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 208–216. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2682
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Світлана Кельнер
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.