Розвиток універсальних умінь у процесі читання іншомовних текстів

Автор(и)

  • Наталія Соловйова
  • Ніна Ігнатюк

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2692

Ключові слова:

універсальні вміння, критичне мислення, саморозвиток особистості, графічні організатори, читання

Анотація

Соловйова Н. Д., Ігнатюк Н. А. Розвиток універсальних умінь у процесі читання іншомовних текстів.

У статті пропонуються можливі шляхи для підготовки випускників вишів задля подальшої самоосвіти. Розглянуто необхідність формування універсальних умінь студентів на основі використання технології розвитку критичного мислення, наведено приклади застосування графічних організаторів у процесі читання текстів іноземною мовою.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 99

Посилання

1. Асмолов А. Г. Программа развития универсальных учебных действий: структура, содержание, ожидаемые результаты / А. Г. Асмолов. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://xn--1504-43dr3agc1bl3t.xn--p1ai/wp-content/uploads01
2. Заир-Бек С. И. Развитие критического мышления на уроке / С. Заир-Бек, И. Муштавинская. – М. : Просвещение, 2004. – 175 с. 3. Кларк Дж. Г. Использование визуальных организаторов для фокусирования на мышлении / Дж. Г. Кларк ; пер. с англ. Е. Н. Волков, 2009. – Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://evolkov.net/mapping/index.html.
4. Клустер Д. Что такое критическое мышление? /Д. Клустер // Критическое мышление и новые виды грамотности: [сборник ] / составитель О. Варшавер. – М. : ЦГЛ, 2005. – С. 5–13.
5. Левина Л. М. Организация самостоятельной работы студентов в условиях перехода на двухуровневую систему высшего профессионального образования: [методическое пособие для преподавателей вузов] / Людмила Михайловна Левина. – Н. Новгород : Нижегородский государственный университет им. Н.И. Лобачевского, 2010. – 96 с. – [Электронный ресурс]. – Режим
доступа: http://www.unn.ru/books/met_files/LevinaLM.pdf.
6. Основы критического мышления: междисциплинарная программа /Дж. Стил, К. Мередит, Ч. Темпл, С. Уолтер. Пособие 1. – М. : Изд -во «ИОО», 1997. – 213 с.
7. Развитие критического мышления средствами ИКТ. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://sites.google.com/site/mkiktkm/vizualnye-organizatory.
8. Сиземина А. Е. Стратегия применения графических организаторов при обучении лексической стороне иноязычной речи / Александра Евгеньевна Сиземина. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vernadsky.tstu.ru/pdf/2009/06/rus_07_2009_06.pdf
9. Халперн Д. Психологія критичного мислення / Дайана Халперн. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lib.rus.ec/b/214789/read.
10. Hall T. (2002). Graphic organizers. Wakefield, MA: National Center on Accessing the General Curriculum. / Т. Hall, N. Strangman.-
[Електронний ресурс].– Режим доступу: http://aim.cast.org/learn/historyarchive/backg roundpapers/ graphic_organi.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Соловйова, Н., & Ігнатюк, Н. (2015). Розвиток універсальних умінь у процесі читання іншомовних текстів. Educational Dimension, 44, 260–269. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2692

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти