Віртуальні навчальні посібники як засіб реалізації інформаційно-діяльнісного підходу в навчальному процесі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2697Ключові слова:
самостійна робота студентів, інтелектуальний розвиток, інформаційно-діяльнісний підхід, віртуальний навчальний посібник, самоконтроль засвоєних знаньАнотація
Царенко О. М. Віртуальні навчальні посібники як засіб реалізації інформаційно-діяльнісного підходу в навчальному процесі.
У статті проведено методичне дослідження загального підходу організації самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах. Сформульовано проблеми неспроможності інформаційного навчання, розглянуто структуру віртуального навчального посібника з загального курсу фізики, показано необхідність формулювання завдань для самостійної роботи, що сприяють професійному становленню фахівців.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 108
/ PDF downloads: 113
Посилання
1. Васюренко О. Вищій освіті – ефективний розвиток / О. Васюренко// Вища школа. – 2001. – No 1. – С. 83–90.
2. Максимов О. Системний підхід до вивчення дисциплін вищої школи / О. Максимов // Рідна школа. – 2006. – No 1. – С. 17–19.
3. Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу. – Наказ МОН України No 48 від 23.01.2004 р.
4. Сазонов Б. А. Индивидуально-ориентированная организация учебного процесса как условие модернизации высшего образования / Б. А. Сазонов // Высшее образование в России. – 2011. – No 4. – С. 10–24.
5. Салми Д. Как государства добиваются международной конкурентоспособности университетов: уроки для России / Д. Салми, И. Д. Фрумин // Вопросы образования. – 2013 – No 1. – С. 25–68.
6. Формы организации учебного процесса [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ict.edu.ru/ft/003625/2.html/
7. Царенко О. М. Механіка: віртуальний курс лекцій [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://wiki.kspu.kr.ua/index.php/.
8. Larionova G. Information-activities point of view as the possible basis of higher mathematics/ 2-d International conference on the
teachingof mathematics (at the undergraduate level). University of Crete. 1–6 July 2002. Hersonissos. Crete. Greece.
2. Максимов О. Системний підхід до вивчення дисциплін вищої школи / О. Максимов // Рідна школа. – 2006. – No 1. – С. 17–19.
3. Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу. – Наказ МОН України No 48 від 23.01.2004 р.
4. Сазонов Б. А. Индивидуально-ориентированная организация учебного процесса как условие модернизации высшего образования / Б. А. Сазонов // Высшее образование в России. – 2011. – No 4. – С. 10–24.
5. Салми Д. Как государства добиваются международной конкурентоспособности университетов: уроки для России / Д. Салми, И. Д. Фрумин // Вопросы образования. – 2013 – No 1. – С. 25–68.
6. Формы организации учебного процесса [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ict.edu.ru/ft/003625/2.html/
7. Царенко О. М. Механіка: віртуальний курс лекцій [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://wiki.kspu.kr.ua/index.php/.
8. Larionova G. Information-activities point of view as the possible basis of higher mathematics/ 2-d International conference on the
teachingof mathematics (at the undergraduate level). University of Crete. 1–6 July 2002. Hersonissos. Crete. Greece.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Царенко, О. (2015). Віртуальні навчальні посібники як засіб реалізації інформаційно-діяльнісного підходу в навчальному процесі. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 298–295. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2697
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олег Царенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.