Вплив глобалізації на процес навчання іноземних мов у школі: досвід Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2704Ключові слова:
глобалізація, британська іншомовна освіта, середні загальноосвітні закладиАнотація
Гриненко Д. В. Вплив глобалізації на процес навчання іноземних мов у школі: досвід Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії.
У статті розглядаються основні тенденції розвитку та dдосконалення процесу навчання іноземних мов у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії в період глобалізації. Продемонстрований позитивний та негативний вплив суспільних змін на ефективність іншомовної освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 108
/ PDF downloads: 103
Посилання
1. Балацька Н. Тенденції розвитку освіти у Великій Британії та США (на матеріалі англомовної преси 2006-2007 років) // Рід. шк. – 2008. – No 5. – С. 78-80.
2. Bärenfänger O. Language Educational Policy and Language Learning Quality Management / Olaf Bärenfänger, Erwin Tschirnen // Foreign Language Annals. – 2008. – No 1. – P. 79–99.
3. Burge Bethan. European Survey on Language Competences: Language Proficiency in England / Bethan Burge, Ager Robert, Cook Rose, Cunningham Rachel, and others. – Department of Education, 2013. – 246 p.
4. Council of Europe. Relating Language Examinations in the Common European Framework of References for Languages: Learning, Teaching, Assessment (CEF). – 2003. – Strasbourg, France.
5. Dörnyei Zoltn. Motivation in Second and Foreign Language Learning / Zolt’n Dörnyei // Language Teaching. – 1998. – No 3. – P. 117–135.
6. Edwards Viv. Globalization and Multilingualism: the Case of the UK / Viv Edwards // Intercultural Communication Studies. – 2011. – No 1. – P. 27–35.
7. GCSE Subject Criteria for Modern Foreign Languages. – Ofqual. – September, 2011
8. Paton Graeme. Fewer than Half of Pupils Take a Language GC5 / Graeme Paton // The Daily Telegraph. – 2007. – No 7. – P. 3.
9. Stromquist Nelly P. Globalization and Education: Integration and Contestation across Cultures / Nelly P. Stromquist, Monkman
Karen. – Plymouth: R&L Education, 2014. – 362 p.
10. Wiarda Howard J. Globalization: Universal Trends, Regional Implications / Howard J. Wiarda. – Lebanon : North-eastern
University Press, 2007. – 286 p.
2. Bärenfänger O. Language Educational Policy and Language Learning Quality Management / Olaf Bärenfänger, Erwin Tschirnen // Foreign Language Annals. – 2008. – No 1. – P. 79–99.
3. Burge Bethan. European Survey on Language Competences: Language Proficiency in England / Bethan Burge, Ager Robert, Cook Rose, Cunningham Rachel, and others. – Department of Education, 2013. – 246 p.
4. Council of Europe. Relating Language Examinations in the Common European Framework of References for Languages: Learning, Teaching, Assessment (CEF). – 2003. – Strasbourg, France.
5. Dörnyei Zoltn. Motivation in Second and Foreign Language Learning / Zolt’n Dörnyei // Language Teaching. – 1998. – No 3. – P. 117–135.
6. Edwards Viv. Globalization and Multilingualism: the Case of the UK / Viv Edwards // Intercultural Communication Studies. – 2011. – No 1. – P. 27–35.
7. GCSE Subject Criteria for Modern Foreign Languages. – Ofqual. – September, 2011
8. Paton Graeme. Fewer than Half of Pupils Take a Language GC5 / Graeme Paton // The Daily Telegraph. – 2007. – No 7. – P. 3.
9. Stromquist Nelly P. Globalization and Education: Integration and Contestation across Cultures / Nelly P. Stromquist, Monkman
Karen. – Plymouth: R&L Education, 2014. – 362 p.
10. Wiarda Howard J. Globalization: Universal Trends, Regional Implications / Howard J. Wiarda. – Lebanon : North-eastern
University Press, 2007. – 286 p.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Гриненко, Д. (2015). Вплив глобалізації на процес навчання іноземних мов у школі: досвід Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 329–333. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2704
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Діна Гриненко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.