Упровадження професійно-педагогічних ситуацій як засобу розвитку комунікативних умінь майбутніх вихователів дошкільних закладів

Автор(и)

  • Карина Савченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2731

Ключові слова:

професійно-педагогічні ситуації, комунікативні вміння, професійна підготовка вихователів, моделювання професійної діяльності, дошкільний заклад

Анотація

Савченко К. Ю. Упровадження професійно-педагогічних ситуацій як засобу розвитку комунікативних умінь майбутніх вихователів дошкільних закладів.

У статті розкрито можливості впровадження професійно-педагогічних ситуацій як засобу розвитку комунікативних умінь майбутнього вихователя дошкільного закладу. Існуюча система професійної підготовки загалом і робота з формування комунікативних умінь у майбутніх вихователів потребують упровадження в навчальний процес вищої педагогічної школи нових, спеціально розроблених педагогічних ситуацій, які моделюють професійну діяльність вихователя дошкільного закладу та сприяють формуванню компонентів його професійної компетентності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 90

Посилання

1. Дубасенюк O. A. Професійно-педагогічні задачі: типологія та технологія розв’язання : [навч. посіб. для студентів вищих навчальних закладів] / O. A. Дубасенюк, О. В. Вознюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. – 272 с.
2. Луговий В. Європейська концепція у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні компетентнісного підходу / В. Луговий // Реалізація європейського досвіду компетентнісного підходу у вищій школі України: [матеріали методологічного семінару]. – К. : Педагогічна думка, 2009. – C. 5–10.
3. Освітні технології: [навч.- метод. посіб. / за заг. ред. О. М. Пєхоти]. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.
4. Сериков В. В. Личностно ориентированное образование: поиск новой парадигмы : [монография] / Владислав Владиславович Сериков. – М. : Логос, 1998. – 350 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Савченко, К. (2014). Упровадження професійно-педагогічних ситуацій як засобу розвитку комунікативних умінь майбутніх вихователів дошкільних закладів. Educational Dimension, 43, 76–81. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2731

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи