Освіта як педагогічна категорія в контексті глобалізацій і викликів часу

Автор(и)

  • Олена Ковшар

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2750

Ключові слова:

освіта, освіта як процес, глобалізація освіти, функції сучасної освіти, принципи освіти, самоорганізація, взаємодія

Анотація

Ковшар О. В. Освіта як педагогічна категорія в контексті глобалізацій і викликів часу.

У статті автор пояснює феномен «освіта», з позицій якого можна максимально сприяти соціалізації людини, її оптимальній адаптації до життя в суспільстві; визначає важливість глобалізації та модернізації сучасної освіти, акцентує увагу на принципах, функціях та підходах її організації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 111 / PDF downloads: 130

Посилання

1. Біла книга національної освіти України / за ред. В. Г. Кременя. – К. : ТОВ «Інформаційні системи», 2010. – 643 с.
2. Кремень В. Ключові завдання : утвердження пріоритетності і модернізація освіти / В. Кремень // Дошк. виховання. –
2001. – No 11. – С. 5.
3. Педагогіка / під. ред. М. Д. Ярмаченка. – К. : Вища школа, 1986. – 543 с.
4. Песталоцці Й. Вибрані твори / За ред. М. І. Гордієвского, А. Г. Готалова-Готріба і В. О. Чудновцева. – Одеса, 1928. – С. 67.
5. Степанова Т. М. Трансформації змісту передшкільної освіти в історії розвитку вітчизняної дошкільної педагогіки (кінець ХІХ-ХХ століття): [монографія] / Т. М. Степанова. – К. : Видавничий Дім «Слово», 2011. – 424 с.
6. Харламов И.Ф. Педагогика / И. Ф. Харламов. – Минск, 1979. – 101 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Ковшар, О. (2014). Освіта як педагогічна категорія в контексті глобалізацій і викликів часу. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 189–196. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2750

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти