Особистісно зорієнтоване навчання як ресурс здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників

Автор(и)

  • Кирило Пантєлєєв

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2757

Ключові слова:

особистість, розвиток, навчання, потреби і здатності, здоров’язбереження

Анотація

Пантелєєв К. В. Особистісно зорієнтоване навчання як ресурс здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників.

У статті розглядаються питання розвитку потреби і здатності особистості до саморозвитку у процесі навчання в контексті ідеї здоров’язбереження.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 75 / PDF downloads: 81

Посилання

1. Балл Г. В. Гуманістичні засади педагогічної діяльності: підручник / Г. В. Балл. – К. : Академія. – 1994. – 311 с.
2. Бондаревская Е. В. Гуманистическая парадигма личностно ориентированного образования / Е. В. Бондаревская //
Педагогика. – 1997. – No 4. – С. 12–17.
3. Выготский Л. С. Мышление и речь / Л. С. Выготский. – М. : Лабиринт, 2005. – 352 с.
4. Зеер Э. Ф. Личностно ориентированное профессиональное образование / Э. Ф. Зеер, Г. М. Романцев // Педагогика. – 2002. – No 3. – С. 16–21.
5. Подмазин С. И. Проблемы содержания личностно ориентированного образования / С. И. Подмазин // Завуч. – 2001. – No 11. – С. 2–3.
6. Севрук А. И. Здоровьезберегающий урок / А. И. Севрук, Е. А. Юнина // Школьные технологи. – 2004. – No 3. – С. 201–202.
7. Якиманська І. С. Технологія особистісно-орієнтованого навчання в сучасній школі / І. С. Якиманська. – М. : Вересень, 2000. – 188 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Пантєлєєв, К. (2014). Особистісно зорієнтоване навчання як ресурс здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників. Educational Dimension, 43, 229–233. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2757

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти