Особистісно зорієнтоване навчання як ресурс здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2757Ключові слова:
особистість, розвиток, навчання, потреби і здатності, здоров’язбереженняАнотація
Пантелєєв К. В. Особистісно зорієнтоване навчання як ресурс здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників.
У статті розглядаються питання розвитку потреби і здатності особистості до саморозвитку у процесі навчання в контексті ідеї здоров’язбереження.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 87
/ PDF downloads: 99
Посилання
1. Балл Г. В. Гуманістичні засади педагогічної діяльності: підручник / Г. В. Балл. – К. : Академія. – 1994. – 311 с.
2. Бондаревская Е. В. Гуманистическая парадигма личностно ориентированного образования / Е. В. Бондаревская //
Педагогика. – 1997. – No 4. – С. 12–17.
3. Выготский Л. С. Мышление и речь / Л. С. Выготский. – М. : Лабиринт, 2005. – 352 с.
4. Зеер Э. Ф. Личностно ориентированное профессиональное образование / Э. Ф. Зеер, Г. М. Романцев // Педагогика. – 2002. – No 3. – С. 16–21.
5. Подмазин С. И. Проблемы содержания личностно ориентированного образования / С. И. Подмазин // Завуч. – 2001. – No 11. – С. 2–3.
6. Севрук А. И. Здоровьезберегающий урок / А. И. Севрук, Е. А. Юнина // Школьные технологи. – 2004. – No 3. – С. 201–202.
7. Якиманська І. С. Технологія особистісно-орієнтованого навчання в сучасній школі / І. С. Якиманська. – М. : Вересень, 2000. – 188 с.
2. Бондаревская Е. В. Гуманистическая парадигма личностно ориентированного образования / Е. В. Бондаревская //
Педагогика. – 1997. – No 4. – С. 12–17.
3. Выготский Л. С. Мышление и речь / Л. С. Выготский. – М. : Лабиринт, 2005. – 352 с.
4. Зеер Э. Ф. Личностно ориентированное профессиональное образование / Э. Ф. Зеер, Г. М. Романцев // Педагогика. – 2002. – No 3. – С. 16–21.
5. Подмазин С. И. Проблемы содержания личностно ориентированного образования / С. И. Подмазин // Завуч. – 2001. – No 11. – С. 2–3.
6. Севрук А. И. Здоровьезберегающий урок / А. И. Севрук, Е. А. Юнина // Школьные технологи. – 2004. – No 3. – С. 201–202.
7. Якиманська І. С. Технологія особистісно-орієнтованого навчання в сучасній школі / І. С. Якиманська. – М. : Вересень, 2000. – 188 с.
Downloads
Опубліковано
11-12-2014
Як цитувати
Пантєлєєв, К. (2014). Особистісно зорієнтоване навчання як ресурс здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 229–233. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2757
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Кирило Пантєлєєв
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.