Метод проектування як один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2761Ключові слова:
метод проектування, компетентнісний підхід, функціональна компетентність, учитель іноземної мовиАнотація
Семенова О. О. Метод проектування як один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови.
У статті розглянуто один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови – метод проектування. З’ясовано проблеми компетентнісного підходу у підготовці вчителів іноземної мови.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 98
/ PDF downloads: 98
Посилання
1. Белякова М. А. Международная проектная деятельность как способ раскрытия творческого потенциала личности ученика / М. А. Белякова // Иностранные языки в школе. – 2007. – No 3. – C. 79–82.
2. Голуб Г. Б. Метод проектов как технология формирования ключевых компетентностей учащихся / Г. Б. Голуб, О. В. Чуракова. – Самара, 2003. – 315 с.
3. Родигіна І. В. Компетентісно орієнтований підхід до навчання / Ірина Володимирівна Родигіна. – Х. : Основа, 2006. – 96 с.
2. Голуб Г. Б. Метод проектов как технология формирования ключевых компетентностей учащихся / Г. Б. Голуб, О. В. Чуракова. – Самара, 2003. – 315 с.
3. Родигіна І. В. Компетентісно орієнтований підхід до навчання / Ірина Володимирівна Родигіна. – Х. : Основа, 2006. – 96 с.
Downloads
Опубліковано
11-12-2014
Як цитувати
Семенова, О. (2014). Метод проектування як один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 249–253. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2761
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ольга Семенова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.