Метод проектування як один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови

Автор(и)

  • Ольга Семенова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2761

Ключові слова:

метод проектування, компетентнісний підхід, функціональна компетентність, учитель іноземної мови

Анотація

Семенова О. О. Метод проектування як один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови.

У статті розглянуто один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови – метод проектування. З’ясовано проблеми компетентнісного підходу у підготовці вчителів іноземної мови.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 98

Посилання

1. Белякова М. А. Международная проектная деятельность как способ раскрытия творческого потенциала личности ученика / М. А. Белякова // Иностранные языки в школе. – 2007. – No 3. – C. 79–82.
2. Голуб Г. Б. Метод проектов как технология формирования ключевых компетентностей учащихся / Г. Б. Голуб, О. В. Чуракова. – Самара, 2003. – 315 с.
3. Родигіна І. В. Компетентісно орієнтований підхід до навчання / Ірина Володимирівна Родигіна. – Х. : Основа, 2006. – 96 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Семенова, О. (2014). Метод проектування як один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 249–253. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2761

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти