Індивідуалізація самостійної роботи студентів-фізиків на засадах вимог здоров’язбережувального навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2764Ключові слова:
здоров’язбережувальне навчання, інформаційний стрес, емоційний стрес, стиль навчальної діяльності, типологічні групи, психологічне «вигорання»Анотація
Туркот Т. І., Коновал О. А. Індивідуалізація самостійної роботи студентів-фізиків на засадах вимог здоров’язбережувального навчання.
У статті обґрунтовано необхідність індивідуалізації самостійної роботи студентів-фізиків з позицій здоров’язбережувального навчання як умови забезпечення здоров’я молоді. Підкреслено, що реалізація принципу індивідуального підходу передбачає урахування особливостей стилів навчальної діяльності. Автори характеризують типологічні групи студентів, визначають методи їхньої самостійної навчальної діяльності під час вивчення фізики, які оптимально відповідають психологічним особливостям цих груп.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Дурас Т. Формування навичок здорового способу життя / Тетяна Дурас // Сучасна школа України. – 2012. – No 5 (545). – С. 56–58.
3. Лавров Е. А. Створення електронного курсу з адаптацією до стилів мислення / Е. А. Лавров, Н. А. Барченко // Наука і методика. – 2009. – No 17. – С. 41–45.
4. Самоукина Н. В. Психология и методика профессиональной деятельности / Н. В. Самоукина. – М. : Ассоциация авторов и издателей «ТАНДЕМ», издательство ЭКМОС, 2000. – 384 с.
5. Теорія і практика організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів : [монографія] / ред. проф. О. А. Коновала. – Кривий Ріг : Кирєєвського, 2012. – 380 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Туркот, Олександр Коновал
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.