Роль художнього конструювання в розвитку творчих здібностей учнів

Автор(и)

  • Лілія Крутченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2777

Ключові слова:

творча діяльність, художнє конструювання, здібності, творчі здібності учнів, художньо-конструкторська діяльність

Анотація

Крутченко Л. В. Роль художнього конструювання в розвитку творчих здібностей учнів.

У статті розкрито психолого-педагогічні основи творчої діяльності учнів загальноосвітньої школи, а також обгрунтовано можливості використання процесу художнього конструювання як засобу в  розвитку творчих здібностей учнів.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 93

Посилання

1. Амосов Н. М. Алгоритмы разума / Н. М. Амосов. – К. : Наукова думка, 1979. – 221 с.
2. Знамеровська Н. П. Підготовка вчителя трудового навчання до розвитку художньо-конструкторських здібностей учнів основної школи: [монографія] / Н. П. Знамеровська. – Херсон: ХДУ, 1999. – 162 с.
3. Знамеровська Н. П. Формування художньо-конструкторських знань та вмінь учнів основної школи на уроках трудового навчання / Н. П. Знаменовська. – Херсон: ХДПУ. – 108 с.
4. Ковалев А. Г.. Психологические особенности человека. Т. 2. Способности / А. Г. Ковальов, В. Н. Мясищев. – Л. : Изд-во БРЕШУ, 1970.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Крутченко, Л. (2014). Роль художнього конструювання в розвитку творчих здібностей учнів. Educational Dimension, 43, 139–145. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2777

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи