Формування професійних цінностей курсантів морських навчальних закладів засобами англійської мови (за професійним спрямуванням)

Автор(и)

  • Уляна Ляшенко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2791

Ключові слова:

професійні цінності, психолого-педагогічні умови, курсант, етапи формування, морські навчальні заклади, англійська мова (за професійним спрямуванням)

Анотація

Ляшенко У. І. Формування професійних цінностей курсантів морських навчальних закладів засобами англійської мови (за професійним спрямуванням).

У статті розглядається проблема формування професійних цінностей курсантів морських навчальних закладів засобами англійської мови (за професійним спрямуванням); акцентується увага на етапах формування професійних цінностей; визначено найбільш сприятливі умови для ефективного формування професійних цінностей курсантів морських навчальних закладів освіти; доведено, що найбільш ефективному формуванню професійних цінностей курсантів сприятиме впровадження етапів їх формування на заняттях з англійської мови (за професійним спрямуванням).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 122 / PDF downloads: 100

Посилання

1. Бех І. Д. Виховання особистості. К. 2. «Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2003. – 320 с.
2. Бодалев А. А. Вершина в развитии взрослого человека. Быть профессионалом в психологии – это обязательно [Электронный ресурс] / А. А. Бодалев. – Режим доступа: http: //hpsy.ru/public/x797.htm
3. Кудрявцева В. Ф. «Welcome Aboard». Student’s Book. – Херсон: Грінь Д. С. – 2013. – 220 с.
4. Пимошенко А. «Безопасность мореплавания. Понять – значит спастись» / А. Пимошенко. – Калининград, 2003. – 320 с.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Ляшенко, У. (2014). Формування професійних цінностей курсантів морських навчальних закладів засобами англійської мови (за професійним спрямуванням). Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 46–50. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2791

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи