Сучасний стан навчання майбутніх бакалаврів-філологів усного двостороннього перекладу в науково-технічній сфері

Автор(и)

  • Ірина Сімкова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2795

Ключові слова:

майбутні філологи, навчання усного перекладу, освітньо-кваліфікаційна характеристика, освітньо-професійна програма, професійний стандарт

Анотація

Сімкова І. О. Сучасний стан навчання майбутніх бакалаврів-філологів усного двостороннього перекладу в науково-технічній сфері.

У статті на основі аналізу, порівняння й узагальнення освітньо-кваліфікаційних характеристик, освітньо-професійних програм, довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників та різних зарубіжних стандартів у галузі усного перекладу розглядається сучасний стан навчання майбутніх перекладачів усного перекладу в науково-технічній сфері.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 104

Посилання

1. Довідник кваліфікаційних характеристик професій [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.dnaop.com/html/1430_37.html
2. Сімкова І. О. Вимоги до фахової компетенції майбутніх перекладачів : європейський стандарт / Ірина Олегівна
Сімкова / Международное сотрудничество в образовании в условиях глобализации. – 2013. – Ч. 1. – С. 273–276.
3. Стандарти професії : письмовий та усний переклад [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ua.convdocs.org/docs/index-44390.html
4. National Occupational Standards in Interpreting. – London : CILT, National Centre for Languages, 2006. – 40 p.
5. National Standard Guide for Community Interpreting Services. – Toronto : AILIA, 2007. – 45 p.
6. US Standard Guide for Quality Assurance in Translation F 2575-06.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Сімкова, І. (2014). Сучасний стан навчання майбутніх бакалаврів-філологів усного двостороннього перекладу в науково-технічній сфері. Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 67–71. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2795

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи