Удосконалення лексичних умінь і навичок студентів у процесі навчання української мови (за професійним спрямуванням)

Автор(и)

  • Олена Пасічна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2961

Ключові слова:

професійна комунікація, лексична компетенція, лексична помилка, тренувальні вправи, синоніми, пароніми, омоніми

Анотація

Пасічна О. В.Удосконалення лексичних умінь і навичок студентів у процесі навчання української мови (за професійним спрямуванням).

У статті обґрунтовується необхідність застосування системи тренувальних вправ задля вдосконалення лексичних умінь і навичок студентів у сфері професійного спілкування. Запропонована система роботи дозволяє розширити словниковий запас студентів та попередити виникнення лексичних помилок.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 136

Посилання

1. Мацюк З. О. Українська мова професійного спілкування : навч. посіб. / З. О. Мацюк, Н. І. Станкевич. – К. : Каравела, 2005. – 352 с.
2. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / [Пентилюк М. І., Караман С. О., Караман О. В. та ін.] ; за ред. М. І. Пентилюк. – К. : Ленвіт, 2005. – 400 с.
3. Шевчук С. В. Українська мова за професійним спрямуванням : підручник / С. В. Шевчук, І. В. Клименко. – К. : Алерта, 2013. – 696 с.

Downloads

Опубліковано

13-02-2014

Як цитувати

Пасічна, О. (2014). Удосконалення лексичних умінь і навичок студентів у процесі навчання української мови (за професійним спрямуванням). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 84–90. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2961

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи