Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2993Ключові слова:
управління розвитком, критерії ефективності, інституційний розвиток, інституційне освітнє середовище, фактори впливуАнотація
Сергеєва Л. М. Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу.
У статті представлені концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу на основі модернізації змісту управлінської діяльності керівних кадрів профтехосвіти з урахуванням регіонального аспекту, державно-громадського управління, інституційних підходів до управління його розвитком, взаємодії навчальних закладів та регіональних центрів зайнятості, механізмів диверсифікації управління ПТНЗ.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 98
/ PDF downloads: 91
Посилання
1. Концепція професійної освіти України. Постанова Міністерства народної освіти УРСР, Міністерства праці УРСР, Академії наук УРСР від 24 липня 1991 р. No 7/52/59. – 14 с.
2. Концепція розвитку професійно-технічної (професійної) освіти в України // Освіта України. – Від 20 липня 2004 р. – No 56–57. – С. 3–5.
3. Концепція Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011–2015 роки, Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. No 1723-р [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://guonkh.gov.ua/content/documents/12/1105/Attaches/Kontseptsiya.doc
4. Концепція розвитку професійно-технічної освіти в Україні на 2010–2020 роки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. – 2010. – No 17/18. – С. 13–19.
5. Мещанінов О. П. Сучасні моделі розвитку університетської освіти в Україні: [монографія] / О. П. Мещанінов. – Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2005. – 460 с.
6. Ничкало Н. Г. Развитие человеческого капитала – стратегическое задание профессионального образования / Н. Г. Ничкало // Модернизация профессионального образования : теория, опыт, проблемы / сост. Т. Ю. Ломакина; под. науч. ред. Т. Ю. Ломакиной; Федеральное государственное научное учреждение «Институт теории и истории педагогики» РАО / [монография] . – М. : ФГНУ ИТИП РАО, 2012. – 318 с. – С. 201–220.
7. Сергеєва Л. М. Управління розвитком професійно-технічного навчального закладу: теорія і методика : [монографія] / Л. М. Сергеєва; за наук. ред. В. В. Олійника. – К.; Херсон : Айлант, 2013. – 452 с.
2. Концепція розвитку професійно-технічної (професійної) освіти в України // Освіта України. – Від 20 липня 2004 р. – No 56–57. – С. 3–5.
3. Концепція Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011–2015 роки, Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. No 1723-р [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://guonkh.gov.ua/content/documents/12/1105/Attaches/Kontseptsiya.doc
4. Концепція розвитку професійно-технічної освіти в Україні на 2010–2020 роки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. – 2010. – No 17/18. – С. 13–19.
5. Мещанінов О. П. Сучасні моделі розвитку університетської освіти в Україні: [монографія] / О. П. Мещанінов. – Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2005. – 460 с.
6. Ничкало Н. Г. Развитие человеческого капитала – стратегическое задание профессионального образования / Н. Г. Ничкало // Модернизация профессионального образования : теория, опыт, проблемы / сост. Т. Ю. Ломакина; под. науч. ред. Т. Ю. Ломакиной; Федеральное государственное научное учреждение «Институт теории и истории педагогики» РАО / [монография] . – М. : ФГНУ ИТИП РАО, 2012. – 318 с. – С. 201–220.
7. Сергеєва Л. М. Управління розвитком професійно-технічного навчального закладу: теорія і методика : [монографія] / Л. М. Сергеєва; за наук. ред. В. В. Олійника. – К.; Херсон : Айлант, 2013. – 452 с.
Downloads
Опубліковано
13-02-2014
Як цитувати
Сергеєва, Л. (2014). Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 230–237. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2993
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Лариса Сергеєва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.