Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу

Автор(и)

  • Лариса Сергеєва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2993

Ключові слова:

управління розвитком, критерії ефективності, інституційний розвиток, інституційне освітнє середовище, фактори впливу

Анотація

Сергеєва Л. М. Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу.

У статті представлені концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу на основі модернізації змісту управлінської діяльності керівних кадрів профтехосвіти з урахуванням регіонального аспекту, державно-громадського управління, інституційних підходів до управління його розвитком, взаємодії навчальних закладів та регіональних центрів зайнятості, механізмів диверсифікації управління ПТНЗ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 91

Посилання

1. Концепція професійної освіти України. Постанова Міністерства народної освіти УРСР, Міністерства праці УРСР, Академії наук УРСР від 24 липня 1991 р. No 7/52/59. – 14 с.
2. Концепція розвитку професійно-технічної (професійної) освіти в України // Освіта України. – Від 20 липня 2004 р. – No 56–57. – С. 3–5.
3. Концепція Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011–2015 роки, Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. No 1723-р [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://guonkh.gov.ua/content/documents/12/1105/Attaches/Kontseptsiya.doc
4. Концепція розвитку професійно-технічної освіти в Україні на 2010–2020 роки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. – 2010. – No 17/18. – С. 13–19.
5. Мещанінов О. П. Сучасні моделі розвитку університетської освіти в Україні: [монографія] / О. П. Мещанінов. – Миколаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2005. – 460 с.
6. Ничкало Н. Г. Развитие человеческого капитала – стратегическое задание профессионального образования / Н. Г. Ничкало // Модернизация профессионального образования : теория, опыт, проблемы / сост. Т. Ю. Ломакина; под. науч. ред. Т. Ю. Ломакиной; Федеральное государственное научное учреждение «Институт теории и истории педагогики» РАО / [монография] . – М. : ФГНУ ИТИП РАО, 2012. – 318 с. – С. 201–220.
7. Сергеєва Л. М. Управління розвитком професійно-технічного навчального закладу: теорія і методика : [монографія] / Л. М. Сергеєва; за наук. ред. В. В. Олійника. – К.; Херсон : Айлант, 2013. – 452 с.

Downloads

Опубліковано

13-02-2014

Як цитувати

Сергеєва, Л. (2014). Концептуальні основи управління розвитком професійно-технічного навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 230–237. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2993

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти