Проблеми компетентністного підходу в інженерній освіті

Автор(и)

  • Марія Алімівна Кислова Криворізький інститут ПВНЗ"Кременчуцький університет економіки, інформаційних технологій та управління" Україна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3108

Ключові слова:

компетентність, компетенція, освітній процес, засоби навчання математики, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)

Анотація

Кислова М. А. Проблеми компетентністного підходу в інженерній освіті.

У статті розглянуто проблеми, які виникають у процесі навчання вищої математики студентів інженерних факультетів, розкрито зміст поняття математичної компетентності, досліджено три основні напрямки вдосконалення освітнього процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 112 / PDF downloads: 109

Біографія автора

Марія Алімівна Кислова, Криворізький інститут ПВНЗ"Кременчуцький університет економіки, інформаційних технологій та управління" Україна

старший викладач

Посилання

1. Жалдак М. І. Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики / М. І. Жалдак, В. В. Лапінський, М. І. Шут // Інформатика. – 2006. – No 3–4. – С. 3–96.
2. Тарасова Н. В. Стратегия реализации компетентностного похода в образовании: историко-педагогический аспект / Н. В. Тарасова. – М.: ФИРО, 2007. – 52 с. – (Содержание, формы и методы обучения в высшей школе: Аналитические обзоры по основным направлениям развития высшего образования / ФИРО; Вып. 1).
3. Фролов Ю. В. Компетентностная модель как основа оценки качества пoдготовки специалистов / Ю. В. Фролов, Д. А. Махотин // Высшее образование сегодня. – 2004. – No8. – С. 34–41.
4. Шишов С. Е. Понятие компетенции в контексте качества образования / С. Е. Шишов // Стандарты и мониторинг в образовании – 1999 – No 2. – С. 30–34.
5. Шкіль М. І. Реформування вищої педагогічної освіти / М. І. Шкіль // Освіта і управління. – 1997. – No 1. – С. 39–44.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Кислова, М. А. (2013). Проблеми компетентністного підходу в інженерній освіті. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 38–41. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3108

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи