Проблеми компетентністного підходу в інженерній освіті
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3108Ключові слова:
компетентність, компетенція, освітній процес, засоби навчання математики, інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)Анотація
Кислова М. А. Проблеми компетентністного підходу в інженерній освіті.
У статті розглянуто проблеми, які виникають у процесі навчання вищої математики студентів інженерних факультетів, розкрито зміст поняття математичної компетентності, досліджено три основні напрямки вдосконалення освітнього процесу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 112
/ PDF downloads: 109
Посилання
1. Жалдак М. І. Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики / М. І. Жалдак, В. В. Лапінський, М. І. Шут // Інформатика. – 2006. – No 3–4. – С. 3–96.
2. Тарасова Н. В. Стратегия реализации компетентностного похода в образовании: историко-педагогический аспект / Н. В. Тарасова. – М.: ФИРО, 2007. – 52 с. – (Содержание, формы и методы обучения в высшей школе: Аналитические обзоры по основным направлениям развития высшего образования / ФИРО; Вып. 1).
3. Фролов Ю. В. Компетентностная модель как основа оценки качества пoдготовки специалистов / Ю. В. Фролов, Д. А. Махотин // Высшее образование сегодня. – 2004. – No8. – С. 34–41.
4. Шишов С. Е. Понятие компетенции в контексте качества образования / С. Е. Шишов // Стандарты и мониторинг в образовании – 1999 – No 2. – С. 30–34.
5. Шкіль М. І. Реформування вищої педагогічної освіти / М. І. Шкіль // Освіта і управління. – 1997. – No 1. – С. 39–44.
2. Тарасова Н. В. Стратегия реализации компетентностного похода в образовании: историко-педагогический аспект / Н. В. Тарасова. – М.: ФИРО, 2007. – 52 с. – (Содержание, формы и методы обучения в высшей школе: Аналитические обзоры по основным направлениям развития высшего образования / ФИРО; Вып. 1).
3. Фролов Ю. В. Компетентностная модель как основа оценки качества пoдготовки специалистов / Ю. В. Фролов, Д. А. Махотин // Высшее образование сегодня. – 2004. – No8. – С. 34–41.
4. Шишов С. Е. Понятие компетенции в контексте качества образования / С. Е. Шишов // Стандарты и мониторинг в образовании – 1999 – No 2. – С. 30–34.
5. Шкіль М. І. Реформування вищої педагогічної освіти / М. І. Шкіль // Освіта і управління. – 1997. – No 1. – С. 39–44.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Кислова, М. А. (2013). Проблеми компетентністного підходу в інженерній освіті. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 38–41. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3108
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Марія Алімівна Кислова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.