Розвиток емоційної сфери девіантних підлітків засобами музики

Автор(и)

  • Тетяна Дмитрівна Сидоренко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3192

Ключові слова:

підлітковий вік, девіантна поведінка, девіантний підліток, відхилення поведінки, емоційна сфера

Анотація

Сидоренко Т. Д. Розвиток емоційної сфери девіантних підлітків засобами музики.

У статті обґрунтовано можливість використання музики як засобу розвитку емоційної сфери девіантних підлітків, запропоновано умови, які, на думку автора, необхідні для здійснення емоційної реабілітації підлітків засобами музики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 102 / PDF downloads: 112

Біографія автора

Тетяна Дмитрівна Сидоренко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Абдуллин Э. Б. Методологическая культура педагога-музыканта [учеб. пособ. для студ. высших учеб. заведений] / Э. Б. Абдуллин. – М.: Изд. центр «Академия», 2002. – 272 с.
2. Баранов В. В. Дослідження автобіографії девіантного підлітка як один з прийомів виявлення його десоціалізації / В. В. Баранов, І. О. Похлебна // Практична психологія і соціальна робота. – 2001. – No 9.
3. Денисов І. Г. Біологічні чинники девіантної поведінки та профілактика їх виявлень у вихованні громадської спрямованості у підлітковому віці / І. Г. Денисов // Постметодика. – 2002. – No7–8 (45–46). – С. 207–212.
4. Клейберг Ю. А. Психология девиантного поведения / Ю. А. Клейберг. – М., 2001. – 454 с.
5. Змановская Е. В. Девиантология: психология отклоняющегося поведения: [учеб. пособ. для студ. высш. учеб. заведений] / Е. В. Змановская. – М. : Изд. Центр «Академия», 2003. –
288 с.
6. Оржеховська В. М. Профілактика правопорушень серед неповнолітніх: [навч.-метод. посіб.] / В.М. Оржеховська. – К.: КВІАН, 1996. –352 с.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Сидоренко, Т. Д. (2013). Розвиток емоційної сфери девіантних підлітків засобами музики. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 151–154. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3192

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи