Розвиток емоційної сфери девіантних підлітків засобами музики
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3192Ключові слова:
підлітковий вік, девіантна поведінка, девіантний підліток, відхилення поведінки, емоційна сфераАнотація
Сидоренко Т. Д. Розвиток емоційної сфери девіантних підлітків засобами музики.
У статті обґрунтовано можливість використання музики як засобу розвитку емоційної сфери девіантних підлітків, запропоновано умови, які, на думку автора, необхідні для здійснення емоційної реабілітації підлітків засобами музики.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 102
/ PDF downloads: 112
Посилання
1. Абдуллин Э. Б. Методологическая культура педагога-музыканта [учеб. пособ. для студ. высших учеб. заведений] / Э. Б. Абдуллин. – М.: Изд. центр «Академия», 2002. – 272 с.
2. Баранов В. В. Дослідження автобіографії девіантного підлітка як один з прийомів виявлення його десоціалізації / В. В. Баранов, І. О. Похлебна // Практична психологія і соціальна робота. – 2001. – No 9.
3. Денисов І. Г. Біологічні чинники девіантної поведінки та профілактика їх виявлень у вихованні громадської спрямованості у підлітковому віці / І. Г. Денисов // Постметодика. – 2002. – No7–8 (45–46). – С. 207–212.
4. Клейберг Ю. А. Психология девиантного поведения / Ю. А. Клейберг. – М., 2001. – 454 с.
5. Змановская Е. В. Девиантология: психология отклоняющегося поведения: [учеб. пособ. для студ. высш. учеб. заведений] / Е. В. Змановская. – М. : Изд. Центр «Академия», 2003. –
288 с.
6. Оржеховська В. М. Профілактика правопорушень серед неповнолітніх: [навч.-метод. посіб.] / В.М. Оржеховська. – К.: КВІАН, 1996. –352 с.
2. Баранов В. В. Дослідження автобіографії девіантного підлітка як один з прийомів виявлення його десоціалізації / В. В. Баранов, І. О. Похлебна // Практична психологія і соціальна робота. – 2001. – No 9.
3. Денисов І. Г. Біологічні чинники девіантної поведінки та профілактика їх виявлень у вихованні громадської спрямованості у підлітковому віці / І. Г. Денисов // Постметодика. – 2002. – No7–8 (45–46). – С. 207–212.
4. Клейберг Ю. А. Психология девиантного поведения / Ю. А. Клейберг. – М., 2001. – 454 с.
5. Змановская Е. В. Девиантология: психология отклоняющегося поведения: [учеб. пособ. для студ. высш. учеб. заведений] / Е. В. Змановская. – М. : Изд. Центр «Академия», 2003. –
288 с.
6. Оржеховська В. М. Профілактика правопорушень серед неповнолітніх: [навч.-метод. посіб.] / В.М. Оржеховська. – К.: КВІАН, 1996. –352 с.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Сидоренко, Т. Д. (2013). Розвиток емоційної сфери девіантних підлітків засобами музики. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 151–154. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3192
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Тетяна Дмитрівна Сидоренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.