Теоретичні аспекти моделювання управління освітніми ресурсами вищої освіти в Україні
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3226Ключові слова:
система, моделювання, управління, освітні ресурси, вищі навчальні закладиАнотація
Фадєєв В. І. Теоретичні аспекти моделювання управління освітніми ресурсами вищої освіти в Україні.
Стаття присвячена аналізу теоретичних особливостей моделювання управління освітніми ресурсами вищих навчальних закладів. Досліджено особливості застосування системного підходу до моделювання управління освітніми ресурсами вищої освіти України.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 91
/ PDF downloads: 114
Посилання
1. Алексеева М. Б. Основы теории систем и системного анализа / М. Б. Алексеева, С. Н. Балан. – СПб. : Санкт-Петербургский государственный инженерно-экономический университет, 2002. – 55 с.
2. Афанасьев В. Г. Системность и общество / В. Г. Афанасьев. – М. : Изд-во полит. лит-ры, 1980. – 368 с.
3. Блауберг И. В. Проблема целостности и системный подход / И. В. Блауберг. – М. : Эдиториал УРСС, 1997. – 448 с.
4. Гич Дж. Прикладная общая теория систем: [пер. с англ.] / Дж. Гич. – М. : Мир, 1981. – Т. 1. – 336 с.
5. Глузман Н. А. Моделювання процесу формування професійної компетентності майбутніх фахівців / Н. А. Глузман // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання і підготовки фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2012. – No 31. – С. 311–318.
6. Калапуша Л. Р. Моделювання у вивченні фізики / Л. Р. Калапуша. – К. : Рад. школа, 1982. – 158 с.
7. Капица С. П. Синергетика и прогнозы будущего / Капица С. П., Курдюмов С. П., Малинецкий Г. Г. – М. : Наука, 1997. – С. 128–173.
8. Лодатко Є. О. Моделювання в педагогіці: точки відліку [Електроний ресурс] / Є. О. Лодатко // Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції розвитку : Е-журнал. – 2010. – Вип. No1 – Режим доступу: – http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e- magazine_ pedagogical_ science_ vypuski_ n1_ 2010 _ st_2.
9. Михеев В. И. Моделирование и методы теории измерений в педагогике: [текст] / В И. Михеев. – [3-е изд.]. – М. : КомКнига, 2006. – 200 с.
10. Раяцкас Р. Л. Система моделей планирования и прогнозирования / Р. Л. Раяцкас. – М. : Экономика, 1976. – 296 с.
11. Самарский А. А. Математическое моделирование. Идеи, методы, примеры / А. А. Самарский, А. П. Михайлов. – [2-е изд., испр.]. – М. : Физматиздат, 2001. – 316 с.
12. Сергеева В. П., Грицаева С.В. Основы управления педагогическими системами : [программно-метод. пособ.] / В. П. Сергеева, С. В. Грицаева. — М., 1999. – 93 с. 13. Системное
познание мира: методологические проблемы / А. Н. Аверьянов. – М. : Политиздат, 1985. – 263 с.
14. Словарь-справочник педагогических инноваций в образовательном процессе / [сост. Л. В. Трубайчук] . – М. : Восток, 2001. – 81 с.
15. Тюхтин B. C. Диалектика познания сложных систем / B. C. Тюхтин [и др.]; под ред. B. C. Тюхтина. – М. : Мысль, 1988.– 316 с.
16. Юдин Э. Г. Системный подход и принцип деятельности: методологические проблемы современной науки / Э. Г. Юдин. – М. : Наука, 1978. – 391 с.
2. Афанасьев В. Г. Системность и общество / В. Г. Афанасьев. – М. : Изд-во полит. лит-ры, 1980. – 368 с.
3. Блауберг И. В. Проблема целостности и системный подход / И. В. Блауберг. – М. : Эдиториал УРСС, 1997. – 448 с.
4. Гич Дж. Прикладная общая теория систем: [пер. с англ.] / Дж. Гич. – М. : Мир, 1981. – Т. 1. – 336 с.
5. Глузман Н. А. Моделювання процесу формування професійної компетентності майбутніх фахівців / Н. А. Глузман // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання і підготовки фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2012. – No 31. – С. 311–318.
6. Калапуша Л. Р. Моделювання у вивченні фізики / Л. Р. Калапуша. – К. : Рад. школа, 1982. – 158 с.
7. Капица С. П. Синергетика и прогнозы будущего / Капица С. П., Курдюмов С. П., Малинецкий Г. Г. – М. : Наука, 1997. – С. 128–173.
8. Лодатко Є. О. Моделювання в педагогіці: точки відліку [Електроний ресурс] / Є. О. Лодатко // Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції розвитку : Е-журнал. – 2010. – Вип. No1 – Режим доступу: – http://intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e- magazine_ pedagogical_ science_ vypuski_ n1_ 2010 _ st_2.
9. Михеев В. И. Моделирование и методы теории измерений в педагогике: [текст] / В И. Михеев. – [3-е изд.]. – М. : КомКнига, 2006. – 200 с.
10. Раяцкас Р. Л. Система моделей планирования и прогнозирования / Р. Л. Раяцкас. – М. : Экономика, 1976. – 296 с.
11. Самарский А. А. Математическое моделирование. Идеи, методы, примеры / А. А. Самарский, А. П. Михайлов. – [2-е изд., испр.]. – М. : Физматиздат, 2001. – 316 с.
12. Сергеева В. П., Грицаева С.В. Основы управления педагогическими системами : [программно-метод. пособ.] / В. П. Сергеева, С. В. Грицаева. — М., 1999. – 93 с. 13. Системное
познание мира: методологические проблемы / А. Н. Аверьянов. – М. : Политиздат, 1985. – 263 с.
14. Словарь-справочник педагогических инноваций в образовательном процессе / [сост. Л. В. Трубайчук] . – М. : Восток, 2001. – 81 с.
15. Тюхтин B. C. Диалектика познания сложных систем / B. C. Тюхтин [и др.]; под ред. B. C. Тюхтина. – М. : Мысль, 1988.– 316 с.
16. Юдин Э. Г. Системный подход и принцип деятельности: методологические проблемы современной науки / Э. Г. Юдин. – М. : Наука, 1978. – 391 с.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Фадєєв, В. І. (2013). Теоретичні аспекти моделювання управління освітніми ресурсами вищої освіти в Україні. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 273–277. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3226
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Владислав Іванович Фадєєв
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.