Тлумачення дефініції «критичне мислення»: історичний екскурс

Автор(и)

  • Костянтин Костянтиович Краснолуцький Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв (Україна)

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3238

Ключові слова:

мислення, критичне мислення, творче мислення, етапи розвитку критичного мислення

Анотація

Краснолуцький К. К. Тлумачення дефініції «критичне мислення»: історичний екскурс.

У статті аналізується поняття «критичне мислення». Розглядаються історія розвитку й еволюція дослідження поняття «критичне мислення», основні етапи розвитку критичного мислення й оцінювання його рівнів розвитку в науковій літературі. Здійснено аналіз дефініції на сучасному етапі: 1) психологічна готовність розглядати вдумливо проблеми і питання, що входять до спектру власного життєвого досвіду; 2) знання методів логічного дослідження й аргументації; 3) наявність певних навичок у застосуванні цих методів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 99 / PDF downloads: 88

Біографія автора

Костянтин Костянтиович Краснолуцький, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв (Україна)

доцент

Посилання

1. California Teacher Preparation for Instruction in Critical Thinking : Research Findings and Policy Recommendations / Richard Paul, Linda Elder, and Ted Bartell ; State of California, California Commission on Teacher Credentialing, Sacramento. – March, 1997.
2. Glaser E. M. An Experiment in the Development of Critical Thinking / Edward M. Glaser. – Teacher’s College, Columbia University, 1941.
3. Тягло О. В. Деякі особливості інтелектуальної активності людини «швидкого» світу / О. В. Тягло // Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Філософія. Філософські перипетії». – 2012. – No 992.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Краснолуцький, К. К. (2013). Тлумачення дефініції «критичне мислення»: історичний екскурс. Educational Dimension, 38, 321–325. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3238

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек