Психолого-педагогічні основи поняття колективної взаємодії

Автор(и)

  • Євгенія Сергіївна Дехтяр Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3251

Ключові слова:

взаємодія, колективна взаємодія, міжособистісна взаємодія, соціальна взаємодія, колектив, соціальна компетентність, функції

Анотація

Дехтяр Є. С. Психолого-педагогічні основи поняття колективної взаємодії.

У статті на ґрунті аналізу наукової літератури виокремлено основні підходи науковців до тлумачення поняття колективної взаємодії, розкрито психолого-педагогічні основи окресленого поняття, розглянуто основні теорії колективної взаємодії в соціальній психології і педагогіці.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 143

Біографія автора

Євгенія Сергіївна Дехтяр, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

здобувач

Посилання

1. Андреєва Г. Соціальна психологія: [підручник] / Г. Андреєва. – К., 2005. – 304 с.
2. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні / наук. кер. А. М. Богуш. – К., 2012. – С. 13–15.
3. Бех І. Колектив як чинник створення унікальної ситуації виховання особистості / І. Бех. //Директор школи – 2002. – No 6. – С. 8–10.
4. Колесник О. Міжособистісна взаємодія учасників навчально-виховного процесу: суть, типи, функції, перешкоди / О. Колесник // Гуманізація навчально-виховного процесу. –
Вип. LVI – Слов’янск, 2011 – С. 5–8.
5. Сухомлинський В. Колектив як знаряддя виховання / В. Сухомлинський // Сільська школа України – 2004. – No 10. – С. 1–6.

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Дехтяр, Є. С. (2013). Психолого-педагогічні основи поняття колективної взаємодії. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 377–381. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3251

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про