Особливості дискусії та психолого-педагогічні умови її використання як засобу формування критичного мислення
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3258Ключові слова:
дискусія, критичне мислення, проблемність, активність, самостійністьАнотація
Поліщук Г. П. Особливості дискусії та психолого-педагогічні умови її використання як засобу формування критичного мислення.
У статті визначено основні умови, ураховуючи які вчителі-практики можуть успішно формувати критичне мислення через використання методу дискусії в навчанні історії. Цей процес передбачає розуміння вчителем особливостей критичного мислення, можливостей дискусії для реалізації поставленої мети, часу проведення та підведення її підсумків; уміння спрямувати навчальний процес на розвиток проблемності, активності, нестандартності мислення.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 111
/ PDF downloads: 144
Посилання
1. Ачкасов А. Є. Ігрові та дискусійні методи проведення уроків історії / А. Є. Ачкасов // Історія та правознавство. – 2010. – No 15 (223). – С. 6–12.
2. Баханов К. Модель навчання у дискусії / К. Баханов // Історія в школі. – 2000. – No 9. – С. 16–22.
3. Баханов К. Технологія розвитку критичного мислення як психолого-педагогічне явище / К. Баханов // Історія та правознавство. – 2008. – No 33. – С. 4–9.
4. Варшавська М. Методика використання елементів дискусії на інтерактивному уроці з історії / М. Варшавська // Історія та правознавство. – 2005. – No 43. – C. 2–5.
5. Вєнцева Н. Дискусійні методи на уроках історії України. 7–8 класи / Н. Вєнцева. – Х. : Основа, 2007. – 128 с.
6. Гарнійчук В. Дискусія як один із методів виховання патріотизму старших підлітків / В. Гарнійчук // Позакласний час. – 2009. – No 17/18. – С. 3–7.
7. Геллер Т. Дискусія на уроках історії як засіб формування критичного мислення / Т. Геллер // Історія та правознавство. – 2006. – No 5. – С. 14–19.
8. Левітас Ф. Дискусія на уроках історії / Ф. Левітас, Л. Розвадовська // Історія в школі. – 2007. – No 11/ 12. – С. 22–27.
2. Баханов К. Модель навчання у дискусії / К. Баханов // Історія в школі. – 2000. – No 9. – С. 16–22.
3. Баханов К. Технологія розвитку критичного мислення як психолого-педагогічне явище / К. Баханов // Історія та правознавство. – 2008. – No 33. – С. 4–9.
4. Варшавська М. Методика використання елементів дискусії на інтерактивному уроці з історії / М. Варшавська // Історія та правознавство. – 2005. – No 43. – C. 2–5.
5. Вєнцева Н. Дискусійні методи на уроках історії України. 7–8 класи / Н. Вєнцева. – Х. : Основа, 2007. – 128 с.
6. Гарнійчук В. Дискусія як один із методів виховання патріотизму старших підлітків / В. Гарнійчук // Позакласний час. – 2009. – No 17/18. – С. 3–7.
7. Геллер Т. Дискусія на уроках історії як засіб формування критичного мислення / Т. Геллер // Історія та правознавство. – 2006. – No 5. – С. 14–19.
8. Левітас Ф. Дискусія на уроках історії / Ф. Левітас, Л. Розвадовська // Історія в школі. – 2007. – No 11/ 12. – С. 22–27.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Поліщук, Г. П. (2013). Особливості дискусії та психолого-педагогічні умови її використання як засобу формування критичного мислення. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 401–405. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3258
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Галина Павлівна Поліщук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.