Семінарські та практичні заняття для розвитку креативних умінь студентів із професійного мовлення за фахом

Автор(и)

  • І. П. Дроздова Харківський національний автомобільно-дорожній університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3267

Ключові слова:

семінарські та практичні заняття, професійне мовлення, види створюваних комунікативних ситуацій, засоби контролю, матеріальне забезпечення

Анотація

Дроздова І. П. Семінарські та практичні заняття для розвитку креативних умінь студентів із професійного мовлення за фахом.

У статті проаналізовано специфіку семінарських і практичних занять із метою розвитку креативних умінь студентів із професійного мовлення за фахом, визначено і запропоновано приклади моделей семінарського і практичного занять як ефективних організаційних форм роботи у вищій школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 91

Біографія автора

І. П. Дроздова, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

доктор педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Бахтин М. М. Проблемы поэтики Достоевского / М. М. Бахтин. – М. : Советская Россия, 1979. – 320 с.
2. Библер В. С. От наукоучения – к логике культуры: Два философских введения в двадцать первый век / В. С. Библер. – М. : Изд. полит. литературы, 1991. – 413 с.
3. Бубер М. Два образа веры / М. Бубер. – М. : Республика, 1995. – 468 с.
4. Братченко С. Л. Диагностика личностно-развивающего потенциала : [метод. пособ. для школьных психологов] / С. Л. Братченко. – Псков : Изд-во Псковского областного института повышения квалификации работников образования, 1997. – 64 с.
5. Дмитриева Л. Г. Диалогический подход к формированию психологической готовности будущего учителя к субъект-субъектному педагогическому взаимодействию : автореф. дис. на соискание ученой степени докт. пед. наук / Л. Г. Дмитриева. – Москва, 2011.
6. Дьяконов Г. В. Основы диалогического подхода в психологической науке и практике / Г. В. Дьяконов. – Кировоград : Полиграфия, 2007. – 847 с.
7. Емельянов Ю. Н. Обучение паритетному диалогу / Ю. Н. Емельянов. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1991. – 107 с.
8. Зазулина Л. В. Дидактико-діалогічна модель підвищення кваліфікації вчителя / Л. В. Зазулина // Освіта і управління. – 1999. – Том 3. – No 1. – С.123–134.
9. Ковалев Г. А. Психология воздействия : автореф. дис. на соискание ученой степени докт. психол. наук / Г. А. Ковалев– М. : Изд-во НИИОиПП АПН СССР, 1991. – 51 с.
10. Копьев А. Ф. Взаимоотношение «Я»-«Другой» и его значение для практической психологии / А. Ф. Копьев // Московский психотерапевтический журнал. – 1999. – No 2. – С. 48–60.
11. Кучинский Г. М. Психология внутреннего диалога / Г. М. Кучинский. – Минск : Университетское, 1988. – 206 с.
12. Панферов В. Н. Диалог и общение / В. Н. Панферов // Человек в мире диалога : [тезисы докладов и сообщений всесоюзной конференции]. –Л. : АН СССР, 1990. – С. 100–102.
13. Флоренская Т. А. Диалог в практической психологии / Т. А. Флоренская. – М. : Изд-во НИИОПП, 2006. – 244 с.
14. Франк С. Л. Непостижимое. Онтологическое введение в философию религии : Сочинения / С. Л. Франк. – М. : Правда, 1990. – С. 183–559.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Дроздова, І. П. (2013). Семінарські та практичні заняття для розвитку креативних умінь студентів із професійного мовлення за фахом. Educational Dimension, 37, 27–32. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3267

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи