Формування професійного світогляду майбутнього викладача зарубіжної літератури як мета і соціально значущий результат його фахової підготовки у вищому навчальному закладі

Автор(и)

  • В. М. Романець Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3294

Ключові слова:

викладач зарубіжної літератури, професійна підготовка майбутніх викладачів зарубіжної літератури, формування професійного світогляду

Анотація

Романець В. М. Формування професійного світогляду майбутнього викладача зарубіжної літератури як мета і соціально значущий результат його фахової підготовки у вищому навчальному закладі.

У статті подано результати теоретико-експериментальної роботи з формування професійного світогляду майбутнього викладача зарубіжної літератури в умовах євроінтеграції та глобалізації освітньо-наукового простору вищої школи. Особливу увагу приділено висвітленню концептуальних засад дослідження.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 92

Біографія автора

В. М. Романець, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

аспірант

Посилання

1. Баталов А. А. Профессиональное мышление: Методологический аспект / А. А. Баталов. – М. : Наука, 1988. – 127 с.
2. Мировоззренческая культура личности: философские проблемы формирования / отв. ред. В. П. Иванов. – К. : Наук. думка, 1986. – 292 с.
3. Макарова Л. Н. Преподаватель высшей школы: индивидуальность, стиль, деятельность: [монография]: [в 2 ч.] / Л. Н. Макарова. – Тамбов : Изд-во ТГУ, 2000. Ч. 2. – 2000. – 142 с.
4. Цокур О. С. Категорія педагогічної свідомості у професійній підготовці майбутнього вчителя: дис. ... док. пед. наук: 13.00.01; 13.00.04 / Ольга Степанівна Цокур. – Одеса, 1998. – 397 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Романець, В. М. (2013). Формування професійного світогляду майбутнього викладача зарубіжної літератури як мета і соціально значущий результат його фахової підготовки у вищому навчальному закладі. Educational Dimension, 37, 135–140. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3294

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи