Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3301Ключові слова:
пізнавальна активність, пізнавальні мотиви, модуль, блок, модульно-рейтингова технологіяАнотація
Талаш І. О. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів.
У статті зроблено спробу окреслити шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів психолого-педагогічного факультету у процесі впровадження модульно-рейтингової технології навчання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 125
/ PDF downloads: 95
Посилання
1. Аніщенко О. В. Сучасні педагогічні технології: [курс лекцій] / О. В. Аніщенко, Н. І. Яковець. – Ніжин : Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2005. – 198 с.
2. Безносюк О. О. Педагогічні умови запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу [навч.-метод. посіб.] / О. О. Безносюк, О. А. Прохоров, В. Л. Уліч; за заг. ред. Балабіна В. В. – К. : Інфодрук, 2007. – 20 с.
3. Гончаров С. М. Методи та технології навчання в кредитно-модульній системі організації навчального процесу: [навч.-метод. посіб.] / С. М. Гончаров, В. А. Гурин. – Рівне : НУВГП, 2010. – 451 с.
4. Клочек Г. Про деякі проблеми «стратегії і тактики» реформування вищої педагогічної освіти / Г. Клочек // Освіта і управління. – 2007. – No 2. – С. 57–61.
5. Кондрашова Л. В. Высшая педагогическая школа и Болонский процесс / Лидия Валентиновна Кондрашова. – Кривой Рог : КДПУ, 2007. – 474 с.
6. Сікорський П. Проблеми вищої педагогічної освіти у світлі Булонської угоди / П. Сікорський // Вища школа. – 2008. –No 1. – С. 26–35.
7. Стрельніков В. Ю. Педагогічні основи забезпечення особистісного і професійного розвитку студентів засобами інноваційних технологій навчання / В. Ю. Стрельніков. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2002. – 230 с.
2. Безносюк О. О. Педагогічні умови запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу [навч.-метод. посіб.] / О. О. Безносюк, О. А. Прохоров, В. Л. Уліч; за заг. ред. Балабіна В. В. – К. : Інфодрук, 2007. – 20 с.
3. Гончаров С. М. Методи та технології навчання в кредитно-модульній системі організації навчального процесу: [навч.-метод. посіб.] / С. М. Гончаров, В. А. Гурин. – Рівне : НУВГП, 2010. – 451 с.
4. Клочек Г. Про деякі проблеми «стратегії і тактики» реформування вищої педагогічної освіти / Г. Клочек // Освіта і управління. – 2007. – No 2. – С. 57–61.
5. Кондрашова Л. В. Высшая педагогическая школа и Болонский процесс / Лидия Валентиновна Кондрашова. – Кривой Рог : КДПУ, 2007. – 474 с.
6. Сікорський П. Проблеми вищої педагогічної освіти у світлі Булонської угоди / П. Сікорський // Вища школа. – 2008. –No 1. – С. 26–35.
7. Стрельніков В. Ю. Педагогічні основи забезпечення особистісного і професійного розвитку студентів засобами інноваційних технологій навчання / В. Ю. Стрельніков. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2002. – 230 с.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Талаш, І. О. (2013). Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 169–173. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3301
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 І. О. Талаш
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.