Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів

Автор(и)

  • І. О. Талаш Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3301

Ключові слова:

пізнавальна активність, пізнавальні мотиви, модуль, блок, модульно-рейтингова технологія

Анотація

Талаш І. О. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів.

У статті зроблено спробу окреслити шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів психолого-педагогічного факультету у процесі впровадження модульно-рейтингової технології навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 110 / PDF downloads: 81

Біографія автора

І. О. Талаш, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат філол. наук

Посилання

1. Аніщенко О. В. Сучасні педагогічні технології: [курс лекцій] / О. В. Аніщенко, Н. І. Яковець. – Ніжин : Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2005. – 198 с.
2. Безносюк О. О. Педагогічні умови запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу [навч.-метод. посіб.] / О. О. Безносюк, О. А. Прохоров, В. Л. Уліч; за заг. ред. Балабіна В. В. – К. : Інфодрук, 2007. – 20 с.
3. Гончаров С. М. Методи та технології навчання в кредитно-модульній системі організації навчального процесу: [навч.-метод. посіб.] / С. М. Гончаров, В. А. Гурин. – Рівне : НУВГП, 2010. – 451 с.
4. Клочек Г. Про деякі проблеми «стратегії і тактики» реформування вищої педагогічної освіти / Г. Клочек // Освіта і управління. – 2007. – No 2. – С. 57–61.
5. Кондрашова Л. В. Высшая педагогическая школа и Болонский процесс / Лидия Валентиновна Кондрашова. – Кривой Рог : КДПУ, 2007. – 474 с.
6. Сікорський П. Проблеми вищої педагогічної освіти у світлі Булонської угоди / П. Сікорський // Вища школа. – 2008. –No 1. – С. 26–35.
7. Стрельніков В. Ю. Педагогічні основи забезпечення особистісного і професійного розвитку студентів засобами інноваційних технологій навчання / В. Ю. Стрельніков. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2002. – 230 с.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Талаш, І. О. (2013). Активізація пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів. Educational Dimension, 37, 169–173. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3301

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи