Використання дитячої літератури у процесі навчання переказувати тексти дітей дошкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3325Ключові слова:
зв’язне мовлення, література для дітей, переказування, мовленнєва компетенціяАнотація
Гордій Н. М. Використання дитячої літератури у процесі навчання переказувати тексти дітей дошкільного віку.
У статті розкрито питання розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку, обґрунтовано значущість використання літератури для дітей під час навчання переказувати, охарактеризовано показники рівнів розвитку зв’язного мовлення.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 101
/ PDF downloads: 123
Посилання
1. Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» / наук.кер. та заг.ред. О. Л. Кононко. – 3-тє вид.,випр. – К. : Світич, 2009. – 430 с.
2. Дошкільна лінгводидактика: Теорія і методика навчання дітей рідної мови: [підручник] / за ред. А. М. Богуш – К. : Вища шк., 2007. – 542 с.
3. Зав’язун Т. В. Нетрадиційні методи роботи з казкою як засіб розвитку мовленнєво-комунікативних здібностей старших дошкільників / Т. В. Зав’язун, О. В. Семенюк // Обдарована дитина. – 2008. – No 9. – С. 41–48.
2. Дошкільна лінгводидактика: Теорія і методика навчання дітей рідної мови: [підручник] / за ред. А. М. Богуш – К. : Вища шк., 2007. – 542 с.
3. Зав’язун Т. В. Нетрадиційні методи роботи з казкою як засіб розвитку мовленнєво-комунікативних здібностей старших дошкільників / Т. В. Зав’язун, О. В. Семенюк // Обдарована дитина. – 2008. – No 9. – С. 41–48.
Downloads
Опубліковано
14-02-2013
Як цитувати
Гордій, Н. М. (2013). Використання дитячої літератури у процесі навчання переказувати тексти дітей дошкільного віку. Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 272–276. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3325
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Н. М. Гордій
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.