Використання дитячої літератури у процесі навчання переказувати тексти дітей дошкільного віку

Автор(и)

  • Н. М. Гордій Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3325

Ключові слова:

зв’язне мовлення, література для дітей, переказування, мовленнєва компетенція

Анотація

Гордій Н. М. Використання дитячої літератури у процесі навчання переказувати тексти дітей дошкільного віку.

У статті розкрито питання розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку, обґрунтовано значущість використання літератури для дітей під час навчання переказувати, охарактеризовано показники рівнів розвитку зв’язного мовлення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 106

Біографія автора

Н. М. Гордій, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

кандидат. пед.наук, доцент

Посилання

1. Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» / наук.кер. та заг.ред. О. Л. Кононко. – 3-тє вид.,випр. – К. : Світич, 2009. – 430 с.
2. Дошкільна лінгводидактика: Теорія і методика навчання дітей рідної мови: [підручник] / за ред. А. М. Богуш – К. : Вища шк., 2007. – 542 с.
3. Зав’язун Т. В. Нетрадиційні методи роботи з казкою як засіб розвитку мовленнєво-комунікативних здібностей старших дошкільників / Т. В. Зав’язун, О. В. Семенюк // Обдарована дитина. – 2008. – No 9. – С. 41–48.

Downloads

Опубліковано

14-02-2013

Як цитувати

Гордій, Н. М. (2013). Використання дитячої літератури у процесі навчання переказувати тексти дітей дошкільного віку. Educational Dimension, 37, 272–276. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3325

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти