Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя: компетентнісний підхід

Автор(и)

  • І. О. Пальшкова Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3379

Ключові слова:

професійна, педагогічна культура, компетентісний підхід

Анотація

Пальшкова І. О. Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя: компетентнісний підхід.

У статті розкрито можливості формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи засобами компетентнісного підходу. Професійно-педагогічна культура – це складний динамічний процес поступового формування професійних знань, професійних умінь і професійно значущих якостей особистості. Компетентнісний підхід сприяє професійному становленню особистості майбутнього вчителя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 137

Біографія автора

І. О. Пальшкова, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

доктор пед. наук, професор

Посилання

1. Бех І. Д. Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах / І. Д. Бех // Педагогіка толерантності. – 2001. – No 3–4. – С. 157–162.
2. Митина Л. М. Психология профессионального развития учителя / Лариса Максимовна Митина. – М. : Московский психолого-социальный інститут; Издательство «Флинта», 1998. – 180 с.
3. Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Дж. Равен. – М. : Когито-Центр, 2002. – 257 с.
4. Сластенин В. А. Педагогика: инновационная деятельность / В. Сластенин, Л. Подымова. – М., 1997. – 268 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Пальшкова, І. О. (2012). Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя: компетентнісний підхід. Educational Dimension, 36, 3–10. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3379

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх