Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи.

Автор(и)

  • С. М. Мартиненко Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3383

Ключові слова:

діагностичні компетенції, діагностична компетентність, основні етапи та компоненти формування діагностичних компетенцій майбутніх учителів початкової школи

Анотація

Мартиненко С. М. Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи.

У статті обґрунтовано систему діагностичних компетенцій, якими мають володіти майбутні вчителі початкової школи; визначено поетапність їх формування; охарактеризовано основні компоненти формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи під час професійної підготовки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 115

Біографія автора

С. М. Мартиненко, Київський університет імені Бориса Грінченка

доктор пед. наук, професор

Посилання

1. Бондар В. І. Дидактика: ефективні технології навчання студентів: [навч. посіб.] / В. І. Бондар. – К. : Вересень, 1996. – 122 с.
2. Мартиненко С. М. Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи: [навч.-метод. посіб.] / С. М. Мартиненко. – К. : КУ імені Бориса Грінченка, 2010. – 264 с.
3. Мороз О. Г. Педагогічна практика студентів у загальноосвітніх навчальних закладах: [навч. посіб.] / О. Г. Мороз. – К., 2003. – 90 с.
4. Пєхота О. М. Психолого-педагогічні основи індивідуально-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя // Сучасна вища школа: психолого-педагогічних аспект : [монографія] / за ред. Н. Г. Ничкало. – К. : ВІПОЛ, 1999. – С. 213–235.
5. Савченко О. Я. Виховний потенціал початкової освіти / О. Я. Савченко. – К. : СПД «Цудзинович Т. І.», 2007. – 204 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Мартиненко, С. М. (2012). Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи. Educational Dimension, 36, 26–31. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3383

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх