Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3383Ключові слова:
діагностичні компетенції, діагностична компетентність, основні етапи та компоненти формування діагностичних компетенцій майбутніх учителів початкової школиАнотація
Мартиненко С. М. Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи.
У статті обґрунтовано систему діагностичних компетенцій, якими мають володіти майбутні вчителі початкової школи; визначено поетапність їх формування; охарактеризовано основні компоненти формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи під час професійної підготовки.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 89
/ PDF downloads: 128
Посилання
1. Бондар В. І. Дидактика: ефективні технології навчання студентів: [навч. посіб.] / В. І. Бондар. – К. : Вересень, 1996. – 122 с.
2. Мартиненко С. М. Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи: [навч.-метод. посіб.] / С. М. Мартиненко. – К. : КУ імені Бориса Грінченка, 2010. – 264 с.
3. Мороз О. Г. Педагогічна практика студентів у загальноосвітніх навчальних закладах: [навч. посіб.] / О. Г. Мороз. – К., 2003. – 90 с.
4. Пєхота О. М. Психолого-педагогічні основи індивідуально-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя // Сучасна вища школа: психолого-педагогічних аспект : [монографія] / за ред. Н. Г. Ничкало. – К. : ВІПОЛ, 1999. – С. 213–235.
5. Савченко О. Я. Виховний потенціал початкової освіти / О. Я. Савченко. – К. : СПД «Цудзинович Т. І.», 2007. – 204 с.
2. Мартиненко С. М. Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи: [навч.-метод. посіб.] / С. М. Мартиненко. – К. : КУ імені Бориса Грінченка, 2010. – 264 с.
3. Мороз О. Г. Педагогічна практика студентів у загальноосвітніх навчальних закладах: [навч. посіб.] / О. Г. Мороз. – К., 2003. – 90 с.
4. Пєхота О. М. Психолого-педагогічні основи індивідуально-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя // Сучасна вища школа: психолого-педагогічних аспект : [монографія] / за ред. Н. Г. Ничкало. – К. : ВІПОЛ, 1999. – С. 213–235.
5. Савченко О. Я. Виховний потенціал початкової освіти / О. Я. Савченко. – К. : СПД «Цудзинович Т. І.», 2007. – 204 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Мартиненко, С. М. (2012). Формування діагностичних компетенцій у майбутніх учителів початкової школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 26–31. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3383
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 С. М. Мартиненко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.