Методика формування у студентів-гуманітаріїв письменницької компетентності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3385Ключові слова:
письменницька компетентність, текстотворчі вміння, креативність мислення, фантастичний жанрАнотація
Романишина Н. В. Методика формування у студентів-гуманітаріїв письменницької компетентності.
Автором статті подано методичні рекомендації, у яких запропоновано у процесі практики написання твору малої прозової форми виявляти і розвивати у майбутніх учителів-словесників літературне обдарування, вміння віднаходити нюанси мистецької реалізації, долаючи деструктивний автоматизм, стихійне наслідування стилю митця-професіонала.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 88
/ PDF downloads: 93
Посилання
1. Гринберг Б. Обучение сочинению-рассуждению на литературную тему как методическая проблема / Б. Гринберг // Проблемы филологического образования : [матер. VII зональной научн.-практ. конфер. «Актуальные проблемы филологического образования: наука-вуз-школа»]. – Екатеринбург : Изд-во АМБ, 2001. – С. 20–23.
2. Зимняя И. Ключевые компетентности – новая парадигми результата образования / И. Зимняя // Высшее образование сегодня. – 2003. – No5. – С. 3–7.
3. Йогансен М. Вибрані твори / Майк Йогансен. – К. : Смолоскип, 2001. – 516 с.
4. Кузнецов Ю. Навчити думати... Ще раз про мету освіти у профільній школі / Юрій Кузнецов // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2007. – No1. – С.4–10.
5. Логвіненко Н. Література мрії і передбачення. Вивчення української фантастичної прози в системі факультативних занять / Н. Логвіненко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2009. – No12. – С. 25–28.
6. Токмань Г. Методика викладання української літератури в старшій школі: екзистенціально-діалогічна концепція / Г. Токмань. – К. : Міленіум, 2002. – 320 с.
7. Українська література. 5-12 класи: програма для загальноосвітніх навчальних закладів / за заг. ред. Мовчан Р. В. – К. : Перун, 2005. – 201 с.
8. Фурсова Л. Від літературної компетенції – до життєвої компетентності / Людмила Фурсова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2005. – No5. – С.12–21.
2. Зимняя И. Ключевые компетентности – новая парадигми результата образования / И. Зимняя // Высшее образование сегодня. – 2003. – No5. – С. 3–7.
3. Йогансен М. Вибрані твори / Майк Йогансен. – К. : Смолоскип, 2001. – 516 с.
4. Кузнецов Ю. Навчити думати... Ще раз про мету освіти у профільній школі / Юрій Кузнецов // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2007. – No1. – С.4–10.
5. Логвіненко Н. Література мрії і передбачення. Вивчення української фантастичної прози в системі факультативних занять / Н. Логвіненко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2009. – No12. – С. 25–28.
6. Токмань Г. Методика викладання української літератури в старшій школі: екзистенціально-діалогічна концепція / Г. Токмань. – К. : Міленіум, 2002. – 320 с.
7. Українська література. 5-12 класи: програма для загальноосвітніх навчальних закладів / за заг. ред. Мовчан Р. В. – К. : Перун, 2005. – 201 с.
8. Фурсова Л. Від літературної компетенції – до життєвої компетентності / Людмила Фурсова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2005. – No5. – С.12–21.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Романишина, Н. В. (2012). Методика формування у студентів-гуманітаріїв письменницької компетентності. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 38–43. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3385
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. В. Романишина
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.