Міжпредметні зв’язки як дидактична умова підвищення якості підготовки майбутніх учителів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3390Ключові слова:
міжпредметні зв’язки, навчальний процес, майбутні вчителіАнотація
Богомаз-Назарова С. М. Міжпредметні зв’язки як дидактична умова підвищення якості підготовки майбутніх учителів.
У статті здійснено аналіз міжпредметних зв’язків у методичній літературі як важливої передумови підвищення ефективності навчання майбутніх учителів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 84
/ PDF downloads: 97
Посилання
1. Антонов Н. С. Слагаемые знаний: о межпредметных связях в учебном процессе / Н. С. Антонов. – Архангельск : Сев-Зап. кн. изд-во, 1969. – 152 с.
2. Бібік Г. В. Міжпредметні зв’язки математики і фізики як засіб формування ключових компетентностей учнів основної школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)»/ Г. В. Бібік. – Херсон, 2010. – 20 с.
3. Гончаренко С. У. Зміст освіти і її гуманітаризації / С. У. Гончаренко; за ред. І. Я. Зязюна. – К., 2000. – 161 с.
4. Зверев И. Д. Взаимная связь учебных предметов / И. Д. Зверев. – М. : Знание, 1977. – 126 с
5. Ильина Т. А. Педагогика / Т. А. Ильина. – М. : МГПИ, 1977. – 258 с.
6. Калягин Ю. М. Интеграция школьного обучения / Ю. М. Калягин, О. Л. Алексенко // Начальная школа. – 1990. – No 9. – С. 28–29.
7. Касперський А. В. Радіоелектроніка в системі формування фізичних і технічних знань у середніх загальноосвітніх та вищих педагогічних навчальних закладах: дис. ... докт. пед наук : 13.00.02 / Касперський Анатолій Володимирович. – К., 2003. – 524 с.
8. Козловська І. М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи: дидактичні основи / І. М. Козловська.– Львів, 1999. – 302 с.
2. Бібік Г. В. Міжпредметні зв’язки математики і фізики як засіб формування ключових компетентностей учнів основної школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (математика)»/ Г. В. Бібік. – Херсон, 2010. – 20 с.
3. Гончаренко С. У. Зміст освіти і її гуманітаризації / С. У. Гончаренко; за ред. І. Я. Зязюна. – К., 2000. – 161 с.
4. Зверев И. Д. Взаимная связь учебных предметов / И. Д. Зверев. – М. : Знание, 1977. – 126 с
5. Ильина Т. А. Педагогика / Т. А. Ильина. – М. : МГПИ, 1977. – 258 с.
6. Калягин Ю. М. Интеграция школьного обучения / Ю. М. Калягин, О. Л. Алексенко // Начальная школа. – 1990. – No 9. – С. 28–29.
7. Касперський А. В. Радіоелектроніка в системі формування фізичних і технічних знань у середніх загальноосвітніх та вищих педагогічних навчальних закладах: дис. ... докт. пед наук : 13.00.02 / Касперський Анатолій Володимирович. – К., 2003. – 524 с.
8. Козловська І. М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи: дидактичні основи / І. М. Козловська.– Львів, 1999. – 302 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2013
Як цитувати
Богомаз-Назарова, С. М. (2013). Міжпредметні зв’язки як дидактична умова підвищення якості підготовки майбутніх учителів. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 69–73. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3390
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 С. М. Богомаз-Назарова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.