Професійна компетентність викладача вищого навчального закладу

Автор(и)

  • М. Р. Скоробогатова Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3413

Ключові слова:

компетентність, професійна компетентність, педагогічна компетентність

Анотація

Скоробогатова М. Р. Професійна компетентність викладача вищого навчального закладу.

Сучасному викладачеві вищого навчального закладу недостатньо мати лише знання в певній предметній галузі, навіть на вищому рівні. Для формування професійної компетентності необхідним є постійне самовдосконалення й саморозвиток. Застосування компетентністного підходу дозволить здійснити розроблення методології професійного становлення викладачів вищих навчальних закладів і критеріїв оцінки якості їхньої підготовки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 173 / PDF downloads: 0

Біографія автора

М. Р. Скоробогатова, Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Браже Т. Слагаемые профессионализма: Совершенствование педагогического мастерства / Т. Браже // Учитель. – 2001. – No2. – С. 59–64.
2. Гура О. І. Психолого-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу: теоретико-методологічний аспект: [монографія] / О. І. Гура. - Запоріжжя : ГУ «ЗІДМУ», 2006. - 332 с.
3. Дибкова Л. М. Індивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. М. Дибкова. – К., 2006. – 223 с.
4. Елканов С. Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя / С. Б. Елканов. – М. : Просвещение, 1989. – 189 с.
5. Зеленська Л. Д. Проблема формування професійно-педагогічної компетентності вчених вищих навчальних закладів Слобожанщини (кінець XIX – початок ХХ століття) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. Д. Зеленська. – Х., 2005. – 251 с.
6. Зимняя И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / И.А. Зимняя // Высшее образование сегодня. – 2003. – No5. – С.34–42.
7. Коджаспирова Г. М. Словарь по педагогике / Г. Коджаспирова, А. Коджаспиров. – М. : ИКЦ «МарТ»; Ростов н/Д : Издательский центр «МарТ», 2005. – 448 с.
8. Маслов В. І. Принципи менеджменту в установах освіти / В. І. Маслов // Освіта і управління. – 1997. – No1. – С. 80.
9. Навчальні інновації та їхній вплив на якість університетської освіти : [зб. матеріалів до наук.-метод. конф. 29 січ. 2003 р.]. - К. : КНЕУ, 2003. – 492 с.
10. Стрельніков В. Ю. Розвиток професійної компетентності вчителів у закладах післядипломної освіти : дис. .... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Ю. Стрельніков. – К., 1995. – 223 с.
11. Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. Хуторской // Народное образование. - 2003. - No 2. - С. 58–64.

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Скоробогатова, М. Р. (2012). Професійна компетентність викладача вищого навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 204–211. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3413

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх