Інтеграція педагогічної університетської освіти України до загальноєвропейського освітнього простору

Автор(и)

  • А. В. Желан Інститут педагогічної освіти МНУ ім. В. О. Сухомлинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3418

Ключові слова:

вища педагогічна освіта, університети, навчальний процес, педагогічна практика, освітній простір, інтеграція

Анотація

Желан А. В. Інтеграція педагогічної університетської освіти України до загальноєвропейського освітнього простору.

У статті розглянуто сучасні тенденції інтеграції вищої педагогічної освіти України до загальноєвропейського освітнього простору, зміст університетської педагогічної освіти, формування системи підготовки вчителів, навчальний процес у ВНЗ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 110 / PDF downloads: 90

Біографія автора

А. В. Желан, Інститут педагогічної освіти МНУ ім. В. О. Сухомлинського

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Барблян А. Европа и университеты / А. Барблян // Вестник высшей школы: Almamater. – 1991. – No 7. – С. 9–17.
2. Бойко А. М. Побудова науково-обґрунтованої моделі випускника як умова забезпечення багаторівневої освіти у вищій педагогічні школі / А. М. Бойко // Вища освіта в Україні: реалії, тенденції, перспективи розвитку: [матеріали Міжнародної науково-практичної конференції]/ В. П. Андрущенко (ред.). – К., 1996. – 2.1. – С. 43–45.
3. Глузман А.В. Университетское педагогическое образование: опыт системного исследования [Текст] / А. В. Глузман. –К.: Издательский центр «Просвіта», 2007.– С. 39.
4. Драганов П. Място, содержаните и структуре на педагогиските дисциплини в подготовкат на учителски кадри / П. Драганов // Народна просвіту. – 1978. – No 9 – С 18.
5. Зязюн І. А. Неперервна професійна освіта: теорія і практика: [зб. наук. пр.] / Міністерство освіти і науки України. АПН України. Інститут педагогіки і психології професійної освіти: за ред. І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. – К., 2001. – 392 с.
6. Ладыжец Н. С. Университетское образование: идеалы, цели, ценностные ориентации / Н.С. Ладыжец. – Ижевск, 1992. – 276 с.
7. Луговий В. І. Педагогічна освіта Україні: структура, функціонування, тенденціїрозвитку / В. І. Луговий; за ред. О. Г. Мороза. – К. : МАУП. – 1994. – 196 с.
8. Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://lmiskvo.org.ua.
9. Оконь В.Элементы дидактики в высшей школе / В. Оконь. – Варшава, 1982. – 364 с.
10. Савченко О. Я. Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Я. Савченко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія: [зб. статей] 2.1.: Вип. 3. – К.: Педагогічна преса, 2001. – С. 88.
11. Стенограма обласної наради активу працівників народної освіти Харківської області від 05.01.1957 р. – ДАХО, ф.р. 4695, оп. 4, спр. 250, арк. 1-103.
12. Хейнеман С. П. Образование в странах Восточной Европы и Средней Азии: политика реформ / С. П. Хейнеман // Педагогика. – 1995. – No 1.
13. Peck R. F. and Tucker J.A. Research on teacher educationinTravers, R. (ed.) Second Handbook on Research in Teaching, Chicago: Rand McNally, 1983.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Желан, А. В. (2012). Інтеграція педагогічної університетської освіти України до загальноєвропейського освітнього простору. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 229–236. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3418

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх