Структура та зміст інтелектуально-творчого потенціалу вчителя технологій

Автор(и)

  • С. М. Єфіменко Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3424

Ключові слова:

інтелектуальний потенціал, творчий потенціал, інтелектуально-творчий потенціал вчителя технологій

Анотація

Єфіменко С. М. Структура та зміст інтелектуально-творчого потенціалу вчителя технологій.

У статті запропоновано узагальнену структуру інтелектуально-творчого потенціалу вчителя технологій. Розкрито структурні складники цього особистісного утворення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 97

Біографія автора

С. М. Єфіменко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

аспірант

Посилання

1. Айзенк Г. Ю. Интеллект: новый взгляд / Г. Ю. Айзенк ; [пер. с англ. А. В. Александровой] // Вопросы психологии. – 1995. – No 1. – С. 111–131.
2. Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности / Евгений Павлович Ильин. – СПб. : Питер, 2009. – 434с. – (Серия «Мастера психологии»)
3. Лук А. Н. Мышление и творчество / Александр Наумович Лук. – М. : Политиздат, 1970. – 144 с. – (Философ. б-чка для юношества).
4. Мішіна Л. М. Інтелектуальний потенціал творчої особистості / Л. М. Мішіна // Рідна школа. – 2009. – No 10. – С. 15–18.
5. Панкратова А. А. Практический, социальный и эмоциональный виды интеллекта: сравнительный анализ / А. А. Панкратова // Вопросы психологии. – 2010. – No 2. – С. 111–119.
6. Психологічне дослідження творчого потенціалу особистості : [монографія] / авт. кол., наук. керівник В. О. Моляко. – К. : Педагогічна думка, 2008. – 208 с.
7. Холодная М. А. Психология интеллекта: парадоксы исследования : [моногафия] / Марина Александровна Холодная. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – СПб. : Питер, 2002. – 272 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Єфіменко, С. М. (2012). Структура та зміст інтелектуально-творчого потенціалу вчителя технологій. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 267–274. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3424

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх