Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів технологій

Автор(и)

  • О. С. Севастьянова Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3426

Ключові слова:

професійна компетентність, активні методи навчання, технологія, учитель технологічної освіти

Анотація

Севастьянова О. С. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів технологій.

У статті висвітлено погляди на проблему формування професійної компетентності педагога, подано структуру професійної компетентності сучасного вчителя технологій, розглянуто підходи до визначення поняття «професійна компетентність». Звертається увага на сутність інноваційних технологій як аспекту підготовки майбутніх учителів технологічної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 70 / PDF downloads: 93

Біографія автора

О. С. Севастьянова, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка

асистент

Посилання

1. Божович Е. Д. Учителю о языковой компетенции школьника: психолого-педагогические аспекты языкового образования / Е. Д. Божович. – М. : Изд-во Московского психолого-социального ин-та; – Воронеж: Изд-во НПО «МОДЭК», 2002. – 288 с.
2. Грітченко А. Г. Компетентність як інтеграційна характеристика вчителя трудового навчання / А. Г. Грітченко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: [зб. наук. пр.]. – Випуск 26 / Редкол.: І. А. Зазюн та ін. – Київ – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2010. – С. 218–223.
3. Дружилов С. А. Профессиональная компетентность и профессионализм педагога: психологический подход / С. А. Дружилов // Сибирь. Философия. Образование: [научно-публицистический альманах]. – Новокузнецк, 2005. – Вып. 8. – С. 26–44.
4. Зазюн І. Три кити нової філософії освіти: гуманізація, індивідуалізація, інтеграція // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2000. – No1. – С. 74–79.
5. Зимняя И. А. Общая культура и социально-профессиональная компетентность человека / И. А. Зимняя // Интернет-журнал «Эйдос». – 2006. – 4 мая. – Режим доступа к журналу: http://www.eidos.ru/journal/2006/0504.htm.
6. Карпова Л. Г. Сутність професійної компетенції вчителя // Проблеми підготовки студентської молоді до навчально-пізнавальної діяльності : [зб. наук. пр.] // Проблеми сучасного мистецтва і культури. – К.: Науковий світ, 2002. – С. 75–79.
7. Кузьмина Н. В. Акмеологическая теория повышения качества подготовки специалистов образования / Н. В. Кузьмина. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2001. – 144 с.
8. Маркова А. К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. – М. : Просвещение, 1996. – С. 34–35.
9. Общая и профессиональная педагогика : [учеб. пособ. для студ., обучающихся по специальности «Профессиональное обучение»] : в 2-х книгах / под ред. В. Д. Симоненко, М. В. Ретивых. – Брянск: Изд-во Брянск. гос. университета, 2003. – Кн. 1. – 174 с.
10. Овод Ю. Професійна компетентність соціального педагога в контексті використання засобів дистанційного навчання / Юлія Овод // Вісник Львівського університету. Серія: Педагогіка. – 2009. – Ч.2. – С. 101–110.
11. Ткачук І. С. Інноваційні педагогічні технології як аспект підготовки майбутніх учителів технологічної освіти до формування в учнів технологічної культури / І. М. Ткачук // Наукові записки Тернопільського нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Серія : Педагогіка. – Тернопіль, 2011. – No 3. – С. 278–286.
12. Хуторской А.В. Ключевые компетенцыи и образовательные стандарты [Електронний ресурс] / А. В. Хуторской // Интернет-журнал «Эйдос». – 2002. – 23 апреля. – Режим доступа к журналу: http://www.eidos.ru/news/compet.html.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Севастьянова, О. С. (2012). Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. Educational Dimension, 36, 280–284. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3426

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх