Теоретичні основи індивідуалізації трудового навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3428Ключові слова:
особистість, індивідуальність, індивідуалізація навчання, індивідуальний підхідАнотація
Симонович Н. В. Теоретичні основи індивідуалізації трудового навчання.
У статті розглянуто сутність індивідуалізації навчання та розкрито теоретичні основи використання індивідуального підходу в трудовому навчанні.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 102
/ PDF downloads: 95
Посилання
1. Володько В. Н. Індивідуалізація та диференціація навчання: понятійно-категорійний аналіз / В. Н. Володько // Педагогіка і психологія. – 1997. – No 1. – С. 9–18.
2. Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Г. С. Костюк. – К. : Рад. школа, 1989. – 608 с.
3. Крутецкий В. А. Психология обучения и воспитания школьников / В. А. Крутецкий. – М. : Просвещение, 1976. – 303 с.
4. Онищук В. А. Дидактика современной школы : [пособ. для учит.] / В. А.Онищук. – К. : Рад. школа, 1987. – 351 с.
5. Поляков В. А. Политехнический принцип в трудовом обучении школьников / В. А. Поляков. – М. : Педагогика, 1977. – 215 с.
6. Терещук Г. В. Индивидуализация трудового обучения: дидактический аспект/ Г. В. Терещук. – М.: Ин-т ПСМ РАО, 1993. – 200 с.
2. Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Г. С. Костюк. – К. : Рад. школа, 1989. – 608 с.
3. Крутецкий В. А. Психология обучения и воспитания школьников / В. А. Крутецкий. – М. : Просвещение, 1976. – 303 с.
4. Онищук В. А. Дидактика современной школы : [пособ. для учит.] / В. А.Онищук. – К. : Рад. школа, 1987. – 351 с.
5. Поляков В. А. Политехнический принцип в трудовом обучении школьников / В. А. Поляков. – М. : Педагогика, 1977. – 215 с.
6. Терещук Г. В. Индивидуализация трудового обучения: дидактический аспект/ Г. В. Терещук. – М.: Ин-т ПСМ РАО, 1993. – 200 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Симонович, Н. В. (2012). Теоретичні основи індивідуалізації трудового навчання. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 290–294. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3428
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. В. Симонович
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.