Інтелектуально-творчі вміння у структурі особистості майбутнього вчителя початкової школи

Автор(и)

  • К. П. Нечипоренко Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3440

Ключові слова:

інтелектуально-творчі вміння, особистість майбутнього вчителя початкової школи

Анотація

Нечипоренко К. П. Інтелектуально-творчі вміння у структурі особистості майбутнього вчителя початкової школи.

У статті розкрито зміст інтелектуально-творчих умінь та обґрунтовано їх місце у структурі особистості майбутнього вчителя початкової школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 160

Біографія автора

К. П. Нечипоренко, Київський університет імені Бориса Грінченка

викладач,

Посилання

1. Галузевий стандарт вищої школи. Освітньо-професійна пограма підготовки бакалавра за спеціальністю 6.010100: « Початкове навчання». – К., 2006. – 140 с.
2. Митник О. Я. Підготовка майбутнього вчителя до формування культури мислення молодшого школяра : теорія і практика : [монографія] / Олександр Якович Митник. – Тернопіль : Мандрівець, 2009. – 368 с.
3. Навчання у початковій школі як цілісний творчий процес: теорія і практика / за ред. В. І. Бондаря ; упорядкув. О. Я. Митника. – К. : Початкова школа, 2011. – 384 с.
4. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи: [підручник для студ. пед. фак-тів] / Олександра Яківна Савченко. – К. : Абрис, 1997. – 416 с.
5. Серьожникова Р. К. Бінарна професійно-педагогічна освіта як передумова формування творчого педагогічного потенціалу майбутнього викладача / Р. К. Серьожникова // Наукові праці. Серія : Педагогіка, психологія і соціологія. – Випуск 7. – Донецьк : ДВНЗ «ДонНТУ», 2010. – 237 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Нечипоренко, К. П. (2012). Інтелектуально-творчі вміння у структурі особистості майбутнього вчителя початкової школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 349–353. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3440

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх