Трансформація змісту навчальних дисциплін як одна з необхідних умов підготовки компетентного фахівця

Автор(и)

  • О. В. Панішева Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3441

Ключові слова:

компетентності, зміст навчання, професійна спрямованість, підготовка майбутнього вчителя, математична логіка

Анотація

Панішева О. В. Трансформація змісту навчальних дисциплін як одна з необхідних умов підготовки компетентного фахівця.

У статті розглянуто шляхи трансформації змісту дисципліни «Основи алгоритмізації та математична логіка» задля формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмистів та вчителів інформатики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 91

Біографія автора

О. В. Панішева, Луганський національний університет ім. Тараса Шевченка

кандидат пед. наук, ст. викладач

Посилання

1. Касаткін В. Крок за кроком за ЕОМ / Валентин Касаткін. – К. : Веселка, 1979. – 160 с.
2. Тіхонцова Н. І. Математична освіта студентів у світлі впровадження компетентністного підходу / Н. І. Тіхонцова // Матеріали всеукр. наук.-практ. конф. «Методологічні та методичні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін» ; 23-24 листопада 2009 р. – Ялта : РВВ КГУ, 2009. – Вип. 3. – С. 252–256.
3. Энциклопедия для детей. Т.11. Математика. – М. : Аванта +, 2004. – 688 с.
4. Якухно І.І. Компетентнісний підхід – шлях до Європейської якості освіти / І.І. Якухно // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Компетентністно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи» ; 5-6 листопада 2008 р. – Донецьк: Каштан, 2008. – С.54–59.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Панішева, О. В. (2012). Трансформація змісту навчальних дисциплін як одна з необхідних умов підготовки компетентного фахівця. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 354–359. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3441

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх