Науково-дослідна робота як засіб підвищення готовності майбутніх учителів до організації позакласної виховної роботи з молодшими школярами

Автор(и)

  • О. Л. Титунь Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3446

Ключові слова:

науково-дослідна робота, позакласна виховна робота, молодші школярі

Анотація

Титунь О. Л. Науково-дослідна робота як засіб підвищення готовності майбутніх учителів до організації позакласної виховної роботи з молодшими школярами.

У статті розглянуто особливості науково-дослідної роботи з майбутніми вчителями. Така робота визначається як один з основних засобів підвищення готовності студентів до подальшої організації позакласної виховної роботи з молодшими школярами.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 102

Біографія автора

О. Л. Титунь, Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника

викладач

Посилання

1. Буряк В. Умови та засоби самоосвіти студентів / В. Буряк // Вища школа. – 2002. –No 6. – С. 18–29.
2. Вікторенко І.Л. До питання про принципи організації самостійної роботи студентів / І.Л. Вікторенко // Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – Випуск 88. – Черкаси, 2006. – С. 9–13.
3. Рогова О.В. Формування пізнавальної активності студентів у процесі самостійної роботи / О.В. Рогова // Напрями наукових досліджень кафедри педагогіки. Педагогіка та психологія: [зб. наук. праць] ; за ред. В.І.Лозової. – Харків, 1997. – С. 39–41.
4. Ткаченко М.В. Самостійна робота студентів як чинник професійного становлення майбутнього фахівця / М.В. Ткаченко // Наука і освіта. – 2008. – No1-2. – С. 107–110.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Титунь, О. Л. (2012). Науково-дослідна робота як засіб підвищення готовності майбутніх учителів до організації позакласної виховної роботи з молодшими школярами. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 387–392. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3446

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх