Етно-художня культура як складова професійної компетентності майбутнього вчителя

Автор(и)

  • В. В. Шинкаренко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3447

Ключові слова:

етно-художня культура, народне виховання, народні традиції

Анотація

Шинкаренко В.В. Етно-художня культура як складова професійної компетентності майбутнього вчителя.
У статті шляхом зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації обґрунтовано слушність організації навчального процесу на основі народних традицій. Розкрито засоби й методи народного виховання, запропоновано рекомендації з практичного використання отриманих результатів задля ефективного формування компетентності майбутнього вчителя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 75 / PDF downloads: 83

Біографія автора

В. В. Шинкаренко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

аспірант

Посилання

1. Зеер Э. Компетентностный подход к модернизации профессионального образования/ Э.Зеер, Э.Симанюк// Высшее образование в России. – 2005. – No 4. – С. 23–30.
2. Стрюков М.Б. Компетентностый поход в подготовке специалистов по информационной безопасности в ГОУ СПО РКСИ / М.Б.Стрюков, М.И.Сущенко, П.П.Беленький: [Электронный ресурс] :http://www.rksi.ru/rksi
3. Хуторской А.В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты /А.В. Хуторской // Интернет-журнал «Эйдос». – 2002:[Электронный ресурс] :http://www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Шинкаренко, В. В. (2012). Етно-художня культура як складова професійної компетентності майбутнього вчителя. Educational Dimension, 36, 392–397. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3447

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх