Використання ігротерапії як інноваційної технології в початкових класах

Автор(и)

  • С. І. Якименко Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3452

Ключові слова:

гра, ігротерапія, інноваційні технології, навчально-виховний процес, ігрова діяльність

Анотація

Якименко С. І. Використання ігротерапії як інноваційної технології в початкових класах.

У статті розкрито значення використання ігротерапії як інноваційної технології у початкових класах; розкрито функції гри, місце ігротерапії у дітей молодшого шкільного віку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 132

Біографія автора

С. І. Якименко, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

професор

Посилання

1. Анікєєва Н.Т. Виховання грою / Н.Т. Анікєєва. – М., 1987. – 216 с.
2. Відкритий урок // Ігрова діяльність у початковій освіті. – 2006. – No5. – С. 27.
3. Відкритий урок //Ігрові технології на уроках. – 2006. – No 11. – С.3.
4. Відкритий урок // Психологія та педагогіка гри. – 2006. – No11. – С. 32.
5. Воронова В.Я. Формирование игрового коллектива с учетом возрастных и индивидуальньгх особенностей детей / В.Я. Воронова // Воспитание детей в игре. – М. : Просвещение, 1983. – С. 65-76.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Якименко, С. І. (2012). Використання ігротерапії як інноваційної технології в початкових класах. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 416–421. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3452

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті