Ґендерний підхід у середній освіті (на матеріалі вивчення драматургії Лесі Українки в 10 класі)

Автор(и)

  • Н. Л. Сеньовська Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3458

Ключові слова:

ґендер, ґендерні стереотипи, ґендерний підхід в освіті, гендерний аспект вивчення драматичних творів

Анотація

Сеньовська Н. Л. Ґендерний підхід у середній освіті (на матеріалі вивчення драматургії Лесі Українки в 10 класі).

У статті охарактеризовано ґендерний підхід у середній освіті, що полягає як у тиражуванні наявних ґендерних стереотипів, так і в просуванні ідей ґендерної рівності. Описано ґендерний аналіз драматичних поем Лесі Українки як один із засобів корекції процесу соціалізації молоді залежно від статі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 128

Біографія автора

Н. Л. Сеньовська, Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка

кандидат пед. наук, асистент

Посилання

1. Агеєва В. Гендерна літературна теорія та критика / В. Агеєва // Основи теорії гендеру : [навч. посіб]. – К. : «К.І.С», 2004. – С.426–445.
2. Гендерні стандарти сучасної освіти : зб. рекомендацій. Частина 1. [Електронний ресурс]– Київ, 2010.– Режим доступу : http://www.vsirivni.com.ua/sites/default/files/ 2011_gender_standards_p1.pdf
3. Кікінеджі О.М. Формування гендерної культури молоді: науково-методичні матеріали до тренінгової програми : [навч. посіб.] – 2-ге вид., виправл./ О. Кікінеджі, О. Кізь. – Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. – 160 с.
4. Кравець В. П. Історія гендерної педагогіки : [навч. посіб.] / В.П. Кравець. – Тернопіль: Джура, 2005. – 440 с.
5. Літературознавча енциклопедія: [автор-уклад. Ю. І. Ковалів]. – К.: Академія, 2007. – Т.1. – 608 c.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Сеньовська, Н. Л. (2012). Ґендерний підхід у середній освіті (на матеріалі вивчення драматургії Лесі Українки в 10 класі). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 439–444. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3458

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті