Стимулювання інтересу студентів економічних спеціальностей до вивчення іноземної мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3573Ключові слова:
мотивація, мотив, іноземна мова, мотиваційний етап, внутрішня мотиваціяАнотація
Делик І. С. Стимулювання інтересу студентів економічних спеціальностей до вивчення іноземної мови.
У статті обґрунтовано доцільність звернення до мотиваційної сфери студентів через запровадження спеціальних методів задля стимулювання стійкого пізнавального інтересу до навчання іноземної мови.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 84
/ PDF downloads: 97
Посилання
1. Зимняя И. А. Педагогическая психология / И. А. Зимняя. – М. : Логос, 1999. – 384 с.
2. Изард К. Э. Психология эмоций / Изард К. Э.; [пер. с англ.]. – СПб. : Питер, 2000. – 464 с.
3. Леонтьев А. А. Дискуссия о проблеме способностей / А. А. Леонтьев, А. Н. Леонтьев, Б. М. Теплов // Вопросы психологии. – 2003. – No2. – С. 5–6.
4. Максименко С. Навчання, що виховує і розвиває / С. Максименко // Психолог. Спецвипуск. Психологія дидактики. – 2004. – (21/22). – С. 3–21.
5. Методика интенсивного обучения иностранным языкам /под ред. В. А. Бухбиндера и Г. А. Китайгородской. – К. : Вища школа, 1988. – 343 с.
6. Мотивация и мотивы / Е. Ильин. – Спб. : Питер, 2003. – 512 с.
7. Настольная книга учителя иностранного языка: [справочно-метод. пособие]. – М. : АСТ : Астрель, 2004. – 446 с.
8. Подласый И. П. Педагогика. Новый курс [учебн. для студентов пед. вузов: В 2 кн.] / И. П. Подласый. – М. : ВЛАДОС, 1999. – Кн. 1 : Общие основы в процессе обучения. – 576 с.
9. Романова Г. М. Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів : автореф, дис. на здобуття наук. ступ. кандидата пед. наук / Романова Г. М. – Київський національний економічний університет. – К., 2003. – 20 с.
10. Стрельніков В. Ю. Критерії технологій навчання, орієнтованих на розвиток особистості / В. Ю. Стрельніков // Нові технології навчання. – 2002. – Випуск 35.– С. 243–250.
2. Изард К. Э. Психология эмоций / Изард К. Э.; [пер. с англ.]. – СПб. : Питер, 2000. – 464 с.
3. Леонтьев А. А. Дискуссия о проблеме способностей / А. А. Леонтьев, А. Н. Леонтьев, Б. М. Теплов // Вопросы психологии. – 2003. – No2. – С. 5–6.
4. Максименко С. Навчання, що виховує і розвиває / С. Максименко // Психолог. Спецвипуск. Психологія дидактики. – 2004. – (21/22). – С. 3–21.
5. Методика интенсивного обучения иностранным языкам /под ред. В. А. Бухбиндера и Г. А. Китайгородской. – К. : Вища школа, 1988. – 343 с.
6. Мотивация и мотивы / Е. Ильин. – Спб. : Питер, 2003. – 512 с.
7. Настольная книга учителя иностранного языка: [справочно-метод. пособие]. – М. : АСТ : Астрель, 2004. – 446 с.
8. Подласый И. П. Педагогика. Новый курс [учебн. для студентов пед. вузов: В 2 кн.] / И. П. Подласый. – М. : ВЛАДОС, 1999. – Кн. 1 : Общие основы в процессе обучения. – 576 с.
9. Романова Г. М. Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів : автореф, дис. на здобуття наук. ступ. кандидата пед. наук / Романова Г. М. – Київський національний економічний університет. – К., 2003. – 20 с.
10. Стрельніков В. Ю. Критерії технологій навчання, орієнтованих на розвиток особистості / В. Ю. Стрельніков // Нові технології навчання. – 2002. – Випуск 35.– С. 243–250.
Downloads
Опубліковано
13-01-2012
Як цитувати
Делик, І. С. (2012). Стимулювання інтересу студентів економічних спеціальностей до вивчення іноземної мови. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 27–32. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3573
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 І. С. Делик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.