Проблема номінального використання педагогічних технологій у процесі гуманістичного формування особистості студента
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3580Ключові слова:
гуманістичний підхід, особистість, номінальність, педагогічні технологіїАнотація
Костіна Л. С., Ліхошерст О. Г. Проблема номінального використання педагогічних технологій у процесі гуманістичного формування особистості студента.
У статті з’ясовано поняття педагогічних технологій, використання яких здійснюється на засадах гуманістичного підходу до формування особистості студентів ВНЗ економічного профілю. Визначено основні проблеми їх номінального використання в навчально-виховному процесі.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 99
/ PDF downloads: 111
Посилання
1. Гушко О. Педагогічні технології підготовки студентів вищих навчальних закладів / О. Гушко // Гуманітарний вісник. – No22. – 2010. – С. 34–38.
2. Зязюн І. А. Концептуальні засади теорії освіти в Україні / І. А. Зязюн // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2000. – No1. – С. 12–13.
3. Зерна педагогічної інновації: [хрестоматія] / уклад. : Л. В. Буркова, Н. Ф. Федорова. – К. : Правда, 2001. – 120 с.
4. Ковальчук Г. О. Активізація навчання в економічній освіті: [навч.-метод. посібник] / Г. О. Ковальчук. – К . : КНЕУ, 2003. – 341 с.
5. Кремень В. Г. Трансформації особистості в суперечностях епохи / В. Г. Кремень // Вища освіта України. – 2010. – No3. – С. 15–17.
6. Ожегов С. И. Словарь русского языка / Сергей Иванович Ожегов. – М., 1988. – 816 с.
7. Педагогічний словник / [за ред. Ярмаченка М. Д.]. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 516 с.
8. Реан А. А. Психология и педагогика / А. А. Реан, Н. В. Бордовская, С. И. Розум. – СПб. : Питер, 2002. – 432 с.
9. Рябчиков В. Традиційна педагогічна парадигма як «прокрустове ложе» вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / В. Рябчиков // Вища освіта України. – 2011. – No3. – С. 32–38.
2. Зязюн І. А. Концептуальні засади теорії освіти в Україні / І. А. Зязюн // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2000. – No1. – С. 12–13.
3. Зерна педагогічної інновації: [хрестоматія] / уклад. : Л. В. Буркова, Н. Ф. Федорова. – К. : Правда, 2001. – 120 с.
4. Ковальчук Г. О. Активізація навчання в економічній освіті: [навч.-метод. посібник] / Г. О. Ковальчук. – К . : КНЕУ, 2003. – 341 с.
5. Кремень В. Г. Трансформації особистості в суперечностях епохи / В. Г. Кремень // Вища освіта України. – 2010. – No3. – С. 15–17.
6. Ожегов С. И. Словарь русского языка / Сергей Иванович Ожегов. – М., 1988. – 816 с.
7. Педагогічний словник / [за ред. Ярмаченка М. Д.]. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 516 с.
8. Реан А. А. Психология и педагогика / А. А. Реан, Н. В. Бордовская, С. И. Розум. – СПб. : Питер, 2002. – 432 с.
9. Рябчиков В. Традиційна педагогічна парадигма як «прокрустове ложе» вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / В. Рябчиков // Вища освіта України. – 2011. – No3. – С. 32–38.
Downloads
Опубліковано
13-01-2012
Як цитувати
Костіна, Л. С., & Ліхошерст, О. Г. (2012). Проблема номінального використання педагогічних технологій у процесі гуманістичного формування особистості студента. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 76–85. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3580
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Л. С. Костіна, О. Г. Ліхошерст
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.