Стимулювання молодших підлітків до самореалізації в позаурочній пізнавальній діяльності

Автор(и)

  • О. І. Іванова Харківський національний педагогічний університет імені Г. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3595

Ключові слова:

молодші підлітки, пізнавальний інтерес, позаурочна пізнавальна діяльність

Анотація

Іванова О. І. Стимулювання молодших підлітків до самореалізації в позаурочній пізнавальній діяльності.

У статті охарактеризовано методи стимулювання молодших підлітків до самореалізації в позаурочній пізнавальній діяльності, що сприяло розвитку пізнавальних інтересів, мислення, розширенню знань, творчій самореалізації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 88

Біографія автора

О. І. Іванова, Харківський національний педагогічний університет імені Г. Сковороди

аспірант

Посилання

1. Белкин А. С. Ситуация успеха. Как ее создать: [книга для учит.] / А. С. Белкин. – М. : Просвещение, 1991. – 176 с.
2. Карнеги Д. Как приобретать друзей и оказывать влияние на людей / Дейл Карнеги. – М. : АСТ, 2011. – 223 с.
3. Морозова Н. Г. Учителю о познавательном интересе / Н. Г. Морозова. – М. : Знание, 1979. – 40 с.
4. Стимулы нравственного и интеллектуального развития подростков (в процессе учебно-воспитательной работы): [сб.статей] / под ред. проф. З. И. Равкина. – Йошкар-Ола, 1968.
5. Шуман В. П. Актуальные вопросы дидактики (Проблема стимулирования познавательной деятельности учащихся). Часть I. : [учебн. пособ. для учит. и студ.] / В. П. Шуман. – Владимир, 1974. – 81 с.
6. Шуть М. Школа ігромайстерності / М. Шуть. – К. : ВД «Шкільний світ»; вид. Л. Галіцина, 2006. – 128 с.
7. Щукина Г. И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе: [учебн. пособ. для студ. пед. ин-тов] / Г. И. Щукина. – М. : Просвещение, 1979. – 160 с.

Downloads

Опубліковано

13-01-2012

Як цитувати

Іванова, О. І. (2012). Стимулювання молодших підлітків до самореалізації в позаурочній пізнавальній діяльності. Educational Dimension, 34, 171–178. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3595

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи