МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ТЕХНОЛОГІЯ ОСВІТИ"
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4806Ключові слова:
технологія, технологія освіти, дидактичний підхід, системний підхід, технологічний підхідАнотація
З’ясовано сутність поняття «технологія освіти» як складника дидактичної системи шляхом аналізу різнобічних методологічних підходів до досліджуваного явища. Визначено методологічні підходи вивчення технології освіти: системний, дидактичний, технологічний. Узагальнено, що технологія освіти як педагогічна категорія – загальне поняття, що реалізується через конкретні поняття: педагогічна технологія та технологія навчання. З ієрархічної позиції запропоновано ці категорії розташовувати у такому порядку: технологія освіти → педагогічна технологія → технологія навчання.
Завантаження
Metrics
Посилання
Андреев А.А. Педагогика вьісшей школьї. Новий курс / А.А. Андреев. - Московский международньш институт эконометрики, информатики, финансов и 2002. - 264 с.
Баханов К. Технологізація процесу навчання: дидактичні та філософські міри / К. Баханов // Технологія навчання як дидактична категорія. - Режим доступу: http://www.bdpu.org/scientific_published/Pedagiogical_studios/
Воронов В.В. Воспитательные технологии и системи. // Педагогика : В.В. Воронов, Л.П. Крившенко [й др.]; под ред. Л.П. Крившенко. - М.: ТК Велби, Иї во Проспект, 2006. - С. 168-195.
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології : навчальний посібник І.М. Дичківська. - К. : Академвидав, 2004. - 352 с.
Дубасенюк О.А. Передмова / О.А. Дубасенюк // Освітні інноваційні техноло-есі викладання навчальних дисциплін / за ред. проф. О.А Дубасенюк : зб. нав.-метод. праць. - Житомир : Вид-во ЖДУ, 2004. - С. 3-14.
Крившенко Л.П. Современнме технологии обучения // Педагогика: учеб. / гг Крившенко [й др.] ; под ред. Л.П. Крившенко. - М. : ТК Велби, Изд-во Проспект, 2006. - С. 317-341.
Кузнецов С. Открнтьіе технолопш образования (ситуационное обучение с пользованием ресурсов Интернет). - Режим доступу: http://www.5186363.ru/Домашняя страница КУЗНЕЦОВА Сергея Валентиновича Kuznetsov Serge.
Мазниченко М.А. Мифы современного образования / М.А. Мазниченко // Педагогика. - 2007. - № 2. - С. 37-44.
Никиппша И.В. Инновационнне педагогические технологии и организация учебно-воспитательного и методического процессов в школе: использование интерактивньк форм и методов в процессе обучения учащихся и педагогов. - 2-е изд., стерео¬
тип / Инна Виталиевна Никишина. - Волгоград : Учитель, 2008. - 91 с.
Педагогика: педагогические теории, системи, технологии: Учеб. Пособие для студ. вьісш. й сред. пед. учеб. заведений / С.А. Смирнов, И.Б. Котова, Е.Н. Шиянов и др.; под ред. С.Л. Смирнова. - 4-е изд., испр. - М.: Издательский центр «Академия»,
-512с.
Перевалов С.Г. Подготовка учителя к творческому решенюо педагогических задач [Элекгронньш ресурс]: из фондов Российской Государственной библиотеки / Пе¬ревалов Сергей Гаврилович. - Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08 - теория й методика
професіонального образования. - Москва, 2005. - М.: РДБ, 2005. - Полньїй текст:http://diss.rsl. - Текст воспроизводится по екземпляру, которнй находится в фонде РДБ.
Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод, посіб. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко ; за ред. О.І. Пометун. - К.: Вид-во А.С.К., 2004. - 192 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 I.I. Osadchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.