УПРАВЛІННЯ ІНДИКАТОРНО-ШСТРУМЕНТАЛЬНИМ ОЦІНЮВАННЯМ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4812Ключові слова:
ефективна діяльність, індикаторАнотація
Аргументовано необхідність впровадження системи індикаторів ефективності діяльності професійно-технічних навчальних закладів задля дослідження якісних показників підготовки кваліфікованих робітників, підвищення гнучкості ринку освітніх послуг. Розкрито поняття моніторингу у сфері професійно-технічної освіти як самостійного напряму науково-управлінської діяльності. Запропоновано оптимізувати використання окремих груп індикаторів в моніторингових дослідженнях, що слугують елементами аналізу освітньої політики.
Завантаження
Metrics
Посилання
Десятов Т.М. Міжнародний досвід розробки національних кваліфікацій / Г М Десятов // Професійно-технічна освіта. Спецвипуск, - 2007, - С. 6-8.
Жебровський Б.М. Створювати потужний кадровий потенціал. Забезпечити якісну підготовку робітничих кадрів / Б.М. Жебровський // Матеріали Всеукраїнської наради 3 березня 2006 р. - Київ. МОН України; КВПІГУ, 2006. - С 24-34.
Сергеєва Л.М. Моніторинг фахового успіху випускників професійних нав-чальних закладів / Л.М. Сергеєва, Г.Г. Русанов, І.В. ЬІько ; за ред. ЛЛ.Даниленко, Л.М.Сергеєвої. - К.: ТОВ "Стіс Плюс", 2008. - 96 с.
Щербак О. Вивчення стану працевлаштування випускників професійно-технічних навчальних закладів / О.Щербак, Л.Щербак, Л.Голік // Професійно-технічна освіта. 2006. - №1. - С.34-38.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 L.M. Serheyeva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.