УПРАВЛІННЯ ІНДИКАТОРНО-ШСТРУМЕНТАЛЬНИМ ОЦІНЮВАННЯМ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Л.М. Сергеєва ЦЕНЗ "Університеті менеджменту освіти" НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4812

Ключові слова:

ефективна діяльність, індикатор

Анотація

Аргументовано необхідність впровадження системи індикаторів ефективності діяльності професійно-технічних навчальних закладів задля дослідження якісних показників підготовки кваліфікованих робітників, підвищення гнучкості ринку освітніх послуг. Розкрито поняття моніторингу у сфері професійно-технічної освіти як самостійного напряму науково-управлінської діяльності. Запропоновано оптимізувати використання окремих груп індикаторів в моніторингових дослідженнях, що слугують елементами аналізу освітньої політики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 89

Біографія автора

Л.М. Сергеєва, ЦЕНЗ "Університеті менеджменту освіти" НАПН України

к. пед. н., доцент

Посилання

Десятов Т.М. Міжнародний досвід розробки національних кваліфікацій / Г М Десятов // Професійно-технічна освіта. Спецвипуск, - 2007, - С. 6-8.

Жебровський Б.М. Створювати потужний кадровий потенціал. Забезпечити якісну підготовку робітничих кадрів / Б.М. Жебровський // Матеріали Всеукраїнської наради 3 березня 2006 р. - Київ. МОН України; КВПІГУ, 2006. - С 24-34.

Сергеєва Л.М. Моніторинг фахового успіху випускників професійних нав-чальних закладів / Л.М. Сергеєва, Г.Г. Русанов, І.В. ЬІько ; за ред. ЛЛ.Даниленко, Л.М.Сергеєвої. - К.: ТОВ "Стіс Плюс", 2008. - 96 с.

Щербак О. Вивчення стану працевлаштування випускників професійно-технічних навчальних закладів / О.Щербак, Л.Щербак, Л.Голік // Професійно-технічна освіта. 2006. - №1. - С.34-38.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Сергеєва, Л. . (2022). УПРАВЛІННЯ ІНДИКАТОРНО-ШСТРУМЕНТАЛЬНИМ ОЦІНЮВАННЯМ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 78–85. https://doi.org/10.31812/educdim.4812

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.