ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ

Автор(и)

  • І.Д. Андрущенко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4826

Ключові слова:

творчість, творча активність

Анотація

Досліджено основні засади формування поняття «творчість». Вивчено сутність поняття творчої активності учителя музики як важливого компонента педагогічного процесу. Розглянуто нові наукові підходи в дослідженні професійного розвитку вчителя та підвищенні рівня його творчої діяльності. З’ясовано, що провідним мотивом, рушійною силою музично-творчої діяльності виступає інтерес до музичного мистецтва як сукупність інтелектуальних, соціальних та вольових процесів особистості, які зумовлюють творчу активність як дієву потребу в сприйманні та осмисленні музики, прагнень до самостійного вираження почуттів та думок в індивідуальній  формі їх утілення.  

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 104

Біографія автора

І.Д. Андрущенко , Криворізький державний педагогічний університет

доцент

Посилання

Асафьев Б.А. Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании / Б.А.Асафьев. -2-еизд. - Л.: Музика. 1973. - 144с.

Вопросн музнкальной педагогики: сборник научньгх трудов. - М.: МГПИ им. В.И. Ленина, 1980. - 131 с.

Митина Л.М. Психология професіонального развития учителя / Л.М. Митина. - М.: Просвещение, 1998. - 162 с.

Педагогічна творчість і майстерність: хрестоматія / укл. Н.В.Гузій. -К.:ІЗМН, 2000. – 168 с.

Педагогічні технології: Наука — практиці: навчально-методичний щорічник / О.І. Кульчицька, С.О. Сисоєва, Я.В. Цехмістер / за заг. ред. С.О.Сисоєвої. - К.: ВШОЛ, 2002. - Вип. 1. – 281 с.

Психология одаренности: проблемы, структура, показатели: сб. статей / Редколлегия: М.А. Холодная, О.А. Комаровская, Р.А. Семенова, А.Г. Виноградова, С.И. Науменко. - К., 2002. - 100 с.

Ростовський О.Я. Педагогіка музичного сприймання: навчальний посібник / О.Я.Ростовський. - К.: ІЗМН, 1997. - 256 с.

Рудницька О.П. Музика і культура особистості: проблеми сучасної педагогі¬чної освіти: навч. посібник / О.П.Рудницька. - К.: ІЗМН, 1998. - 248с.

Сисоєва С.В. Підготовка вчителя до формування творчої особистості учня / С.В.Сисоєва. - К.: Поліграф книга, 1996. - 406 с.

Творча особистість учителя: проблеми теорії й практики: збірник наукових праць / Вил. кол. Гузій Н. В. (відлов, за вил.) та інші - К.: НПТУ, 2001. - Вип. 6. - 295 с.

Теорія і методика мистецької освіти: збірник наукових праць / Редколегія О.П.Щолокова та ін. - К.: НПУ, 2000, -181с.

Художественное творчество. Попроси комплексного изучения / Отв. ред. Б.С. Мейлах. - Л.: Наука, 1983. – 287 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Андрущенко , І. . (2022). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 157–162. https://doi.org/10.31812/educdim.4826

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.