ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4834Ключові слова:
професія , професійна спрямованість, післядипломна перепідготовкаАнотація
Проаналізовано теоретичні й методологічні основи формування професійної спрямованості майбутніх психологів у процесі професійної перепідготовки у ВНЗ. Визначено теоретичні основи дослідження формування професійних якостей майбутніх спеціалістів з психології. Зроблено висновок, що психологічними механізмами професійної спрямованості майбутніх психологів може виступати складна багаторівнева структура мотивів, цінностей, особистісних смислів та здібностей, що визначають професійно важливі якості психолога.
Завантаження
Metrics
Посилання
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А.Н. Леонтьев. - М.: Прогресе, 1987. - 304 с.
Маркова А.К. Психология труда учителя / А.К. Маркова. - М.: Прогресе, 1993. – 190 с.
Ростунов А.Т. Формирование профессиональной пригодности / А.Т. Ростунов. - М.: Прогресе, 1994. - 176 с.
Титма М.Х. Вьібор профессии как социальная проблема (на материалах конкретньк исследований в ЗССР) / М.Х. Титма. - М., 1985. - 198 с.
Халяшша Л.Н. Социализация учителя / Л.Н. Халяпина. - Кузнецк : Кузбассвузиздат, 1995. - 128 с.
Шавир П.А. Психология профессионального самоопределения в ранней юности / П.А. Шавир. - М.: Прогресе, 1991. - 395 с.
Шишкина Л.И. Социально-правовие вопросьі профориентации молодежи / Л.И. Шишкина. - Л.: ЛГУ, 1989. - 162 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 M.Yu. Mironova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.