ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • М.Ю. Міронова Запорізький Класичний приватний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4834

Ключові слова:

професія , професійна спрямованість, післядипломна перепідготовка

Анотація

Проаналізовано теоретичні й методологічні основи формування професійної  спрямованості майбутніх психологів у процесі професійної перепідготовки у ВНЗ. Визначено теоретичні основи дослідження формування професійних якостей майбутніх спеціалістів з психології. Зроблено висновок, що психологічними механізмами професійної спрямованості майбутніх психологів може виступати складна багаторівнева структура мотивів, цінностей, особистісних смислів та здібностей, що визначають професійно важливі якості психолога. 

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 109

Біографія автора

М.Ю. Міронова , Запорізький Класичний приватний університет

аспірантка

Посилання

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А.Н. Леонтьев. - М.: Прогресе, 1987. - 304 с.

Маркова А.К. Психология труда учителя / А.К. Маркова. - М.: Прогресе, 1993. – 190 с.

Ростунов А.Т. Формирование профессиональной пригодности / А.Т. Ростунов. - М.: Прогресе, 1994. - 176 с.

Титма М.Х. Вьібор профессии как социальная проблема (на материалах конкретньк исследований в ЗССР) / М.Х. Титма. - М., 1985. - 198 с.

Халяшша Л.Н. Социализация учителя / Л.Н. Халяпина. - Кузнецк : Кузбассвузиздат, 1995. - 128 с.

Шавир П.А. Психология профессионального самоопределения в ранней юности / П.А. Шавир. - М.: Прогресе, 1991. - 395 с.

Шишкина Л.И. Социально-правовие вопросьі профориентации молодежи / Л.И. Шишкина. - Л.: ЛГУ, 1989. - 162 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Міронова , М. . (2022). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 190–197. https://doi.org/10.31812/educdim.4834

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.