ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУШКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯІТЕОРЕТИЧНІ ТА ЕМПІРИЧНІ АСПЕКТИ

Автор(и)

  • С.В. Сіткар Тернопільський НПУ імені В. Гнатюка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4835

Ключові слова:

компетентність, інформаційно-комунікативна компетентність, інформаційні технології, професійна діяльність

Анотація

Розглянуто питання впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес вищої педагогічної школи та нових підходів до використання ІКТ в навчанні. Узагальнено результати опитування вчителів трудового навчання різних вікових груп міських і сільських шкіл Тернопільської області щодо компетентності в сфері інформаційно-комунікаційних технологій. З’ясовано причини низького рівня володіння ІКТ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 105

Біографія автора

С.В. Сіткар, Тернопільський НПУ імені В. Гнатюка

аспірант

Посилання

Бордовская Н.В. Педагогика: [учебник для вузов] / Н.В. Бордовская, А.А. Реан. - Спб.: Питер, 2001. - 304 с.

Гинецинский В.И. Предмет психологии: дидактический аспект / В.И. Гинецинский. -М, 1994. - 173 с.

Канке В.А. Основні філософські напрямки й концепції науки. Підсумки XX сторіччя / Віктор Андрійович Канке. - М.: Логос, 2000. – 363 с.

Краевский В.В. Методология педагогики: новий етап: [учеб. пособие для студ. вьісш. учеб. заведений] / Володар Викторович Краевский. - М.: Издательский центр "Академия", 2006. – 400 с.

Кравченко Ю.М. Психолого-педагогічний аналіз педагогічних задач та їх компонентів /Ю.М. Кравченко. // Збірник наукових праць. - №5. - К., 2004. - С. 56-68.

Учебньш материал й учебньїе ситуации: Психологический аспект / Под. ред. Т.С. Костюка, Г.А. Балла. -К.: Рад. Шк.( 1986. - 143 с.

Черньшіев А.С. Практикум по решению конфликтних педагогических ситу-ации / А.С. Черньїшев. - М.: Педагогическое общество России, 1999. - 186 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Сіткар, С. . . (2022). ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУШКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯІТЕОРЕТИЧНІ ТА ЕМПІРИЧНІ АСПЕКТИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 297–206. https://doi.org/10.31812/educdim.4835

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.