ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУШКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯІТЕОРЕТИЧНІ ТА ЕМПІРИЧНІ АСПЕКТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4835Ключові слова:
компетентність, інформаційно-комунікативна компетентність, інформаційні технології, професійна діяльністьАнотація
Розглянуто питання впровадження нових інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес вищої педагогічної школи та нових підходів до використання ІКТ в навчанні. Узагальнено результати опитування вчителів трудового навчання різних вікових груп міських і сільських шкіл Тернопільської області щодо компетентності в сфері інформаційно-комунікаційних технологій. З’ясовано причини низького рівня володіння ІКТ.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бордовская Н.В. Педагогика: [учебник для вузов] / Н.В. Бордовская, А.А. Реан. - Спб.: Питер, 2001. - 304 с.
Гинецинский В.И. Предмет психологии: дидактический аспект / В.И. Гинецинский. -М, 1994. - 173 с.
Канке В.А. Основні філософські напрямки й концепції науки. Підсумки XX сторіччя / Віктор Андрійович Канке. - М.: Логос, 2000. – 363 с.
Краевский В.В. Методология педагогики: новий етап: [учеб. пособие для студ. вьісш. учеб. заведений] / Володар Викторович Краевский. - М.: Издательский центр "Академия", 2006. – 400 с.
Кравченко Ю.М. Психолого-педагогічний аналіз педагогічних задач та їх компонентів /Ю.М. Кравченко. // Збірник наукових праць. - №5. - К., 2004. - С. 56-68.
Учебньш материал й учебньїе ситуации: Психологический аспект / Под. ред. Т.С. Костюка, Г.А. Балла. -К.: Рад. Шк.( 1986. - 143 с.
Черньшіев А.С. Практикум по решению конфликтних педагогических ситу-ации / А.С. Черньїшев. - М.: Педагогическое общество России, 1999. - 186 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 S.V. Sitkar
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.