ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВТНЗ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • Н.В. Руденко Харківський національний автомобільно-дорожній університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4837

Ключові слова:

психолого-педагогічні технології, міжособистісні взаємини, студенти

Анотація

Розглянуто проблему використання сучасних психолого-педагогічних технологій у навчально-виховному процесі ВТНЗ з метою формування міжособистісних взаємин студентів. Визначено сучасні технології, що сприяють формуванню міжособистісних взаємин. Аргументовано, що впровадження у навчально-виховну практику ВНЗ технологій колективно-групового навчання, технологій опрацювання дискусійних питань, технологій ситуативного моделювання сприяє формуванню міжособистісних взаємин у професійній діяльності. Здійснено аналіз останніх дисертаційних досліджень з цієї проблеми. Зроблено висновок, що перспективним напрямом дослідження є використання інтерактивних технологій при формуванні міжособистісних взаємин студентів на засадах гендерного підходу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 105

Біографія автора

Н.В. Руденко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

викладач

Посилання

Гончаров С.М. Основи педагогічної праці : навч. посібник / С.М. Гончаров. - Рівне :РДТУ, 2001. – 256 с.

Гончаров С.М. Інтерактивні технології навчання в кредитно-модульній сис¬темі організації навчального процесу : навчально-методичний посібник / С.М. Гонча¬ров. - Рівне : НУВГП, 2006. – 172 с.

Пєхота О.М. Освітні технології: навч.-метод. посіб. // О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська. - К. : А.С.К., 2004. - 256 с.

Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід / О.Пометун, Л. Пироженко. - К.,2002. – 135 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Руденко, Н. . (2022). ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВТНЗ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 211–216. https://doi.org/10.31812/educdim.4837

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.