ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВТНЗ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4837Ключові слова:
психолого-педагогічні технології, міжособистісні взаємини, студентиАнотація
Розглянуто проблему використання сучасних психолого-педагогічних технологій у навчально-виховному процесі ВТНЗ з метою формування міжособистісних взаємин студентів. Визначено сучасні технології, що сприяють формуванню міжособистісних взаємин. Аргументовано, що впровадження у навчально-виховну практику ВНЗ технологій колективно-групового навчання, технологій опрацювання дискусійних питань, технологій ситуативного моделювання сприяє формуванню міжособистісних взаємин у професійній діяльності. Здійснено аналіз останніх дисертаційних досліджень з цієї проблеми. Зроблено висновок, що перспективним напрямом дослідження є використання інтерактивних технологій при формуванні міжособистісних взаємин студентів на засадах гендерного підходу.
Завантаження
Metrics
Посилання
Гончаров С.М. Основи педагогічної праці : навч. посібник / С.М. Гончаров. - Рівне :РДТУ, 2001. – 256 с.
Гончаров С.М. Інтерактивні технології навчання в кредитно-модульній сис¬темі організації навчального процесу : навчально-методичний посібник / С.М. Гонча¬ров. - Рівне : НУВГП, 2006. – 172 с.
Пєхота О.М. Освітні технології: навч.-метод. посіб. // О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська. - К. : А.С.К., 2004. - 256 с.
Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід / О.Пометун, Л. Пироженко. - К.,2002. – 135 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 N.V. Rudenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.