ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • О.В. Ковшарь Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4852

Ключові слова:

відповідальне ставлення, відповідальність до навчання

Анотація

Виявлено, що існують протиріччя між сучасними вимогами до зростання знань школярів і рівнем сформованості їх відповідальності, як важливої умови, що забезпечує успішне виконання цих вимог. Розкрито особливості формування відповідального ставлення школярів до навчання. Проаналізовано характерні ознаки відповідального ставлення людини до будь-якої діяльності. Викладено етапи та висновки дослідно-експериментальної роботи з розвитку відповідального ставлення до навчання. Обґрунтовано ефективність розробленої та апробованої на практиці дослідної програми.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 52

Біографія автора

О.В. Ковшарь, Криворізький державний педагогічний університет

к. пед.н., доцент

Посилання

Гончаренко С. Український педагогічний словник / С.Гончаренко. - К.: Либідь, 1997. – 378 с.

Гуревич К.М. Психологическая діагностика / К.М.Гуревич. - М: Просвещение, 1981. – 232 с.

Нечаева Н. П. Ответствєнно относиться к ученню / Н. П. Нечаева // Сов. педагогика. - 1985. - № 9. - С. 45-47.

Нижнекевич 3. Як виховувати у молодших школярів відповідального ставлення до навчання / 3. Нижнекевич. - Івано-Франківськ, 2000. - 87 с.

Нікітін Б.П. Виникнення і розвиток творчих здібностей / Б.ГШікітін // Рад. школа. - 1989. - №7-8. - С.43-52.

Хомич Л.О. Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів / Л.О.Хомич // Дис. ...д-ра пед. наук. - К., 1998 - 443 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Ковшарь, О. . (2022). ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Educational Dimension, 30, 293–297. https://doi.org/10.31812/educdim.4852

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності вчителів та сучасних психол.-пед. технол.