ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4852Ключові слова:
відповідальне ставлення, відповідальність до навчанняАнотація
Виявлено, що існують протиріччя між сучасними вимогами до зростання знань школярів і рівнем сформованості їх відповідальності, як важливої умови, що забезпечує успішне виконання цих вимог. Розкрито особливості формування відповідального ставлення школярів до навчання. Проаналізовано характерні ознаки відповідального ставлення людини до будь-якої діяльності. Викладено етапи та висновки дослідно-експериментальної роботи з розвитку відповідального ставлення до навчання. Обґрунтовано ефективність розробленої та апробованої на практиці дослідної програми.
Завантаження
Metrics
Посилання
Гончаренко С. Український педагогічний словник / С.Гончаренко. - К.: Либідь, 1997. – 378 с.
Гуревич К.М. Психологическая діагностика / К.М.Гуревич. - М: Просвещение, 1981. – 232 с.
Нечаева Н. П. Ответствєнно относиться к ученню / Н. П. Нечаева // Сов. педагогика. - 1985. - № 9. - С. 45-47.
Нижнекевич 3. Як виховувати у молодших школярів відповідального ставлення до навчання / 3. Нижнекевич. - Івано-Франківськ, 2000. - 87 с.
Нікітін Б.П. Виникнення і розвиток творчих здібностей / Б.ГШікітін // Рад. школа. - 1989. - №7-8. - С.43-52.
Хомич Л.О. Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів / Л.О.Хомич // Дис. ...д-ра пед. наук. - К., 1998 - 443 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 O.V. Kovshar
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.